امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 73076
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 14 آذر 1396 - 7:09 | | ارسال توسط :

تفاهم نامه برای افزایش مهارت دانشجویان

تفاهم نامه مهارت افزایی دانشگاه علمی کاربردی و استانداری مازندران با هدف گسترش همفکری و همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی امضا شد.

به گزارش بابل نوین،

روابط عمومی استانداری مازندران اعلام کرد به منظور گسترش همفکری و همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی تفاهم نامه مهم مهارت افزایی، اسلامی استاندار مازندران و امید رییس دانشگاه جامع کاربردی تفام نامه همکاری امضاء کردند.

تهیه طرح نیاز سنجی آموزشی، شغلی و مهارتی و شناسایی نیاز‌های آموزشی بخش‌های مختلف دولتی و غیر دولتی مازندران با حمایت و همکاری استانداری، تلاش برای رفع نیاز‌های مهارتی نیروی کار استان با اجرای دوره‌های آموزشی و ارائه راهکار‌های گسترش آموزش‌های مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی و استانداری از جمله اهداف مهم این تفاهم نامه است.

همچنین تدوین و تصویب دوره‌های آموزشی تک پودمان و مقطع دار مورد نیاز برای مازندران، بررسی راهکار‌های اجرایی بهبود فضای کسب و کار در استان، توسعه فرهنگ کار و کارآفرینی، بهره گیری از توانایی‌های سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای فعالیت‌های مشترک یا اختصاصی آموزشی و پژوهشی، بررسی اولویت‌های پژوهشی و تحقیقاتی پیشنهادی استانداری و تهیه ویژه نامه راهنمای مشاغل علمی کاربردی استان از بند‌های این تفاهم نامه مهم و راهبردی است.

تفاهم نامه مهارت افزایی دانشگاه علمی کاربردی و استانداری مازندران در ۳ نسخه و ۷ ماده امضا شد./م

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.