امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 61187
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 21 تیر 1396 - 16:45 | | ارسال توسط :

تفاهم نامه همکاری میان کمیته امداد و بانک ملت به امضاء رسید

بانک ملت امسال متعهد به پرداخت ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به منظور ایجاد اشتغال و توانمند سازی مددجویان کمیته امداد شده است.

به گزارش بابل نوین،  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، مهندس فتاح در این مراسم با اشاره به عملکرد خوب بانک ملت در ارائه تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان کمیته امداد،گفت: بانک ملت در سال گذشته بیش از تعهد خود عمل کرده است که با استفاده از تسهیلات یک هزار و ۱۶۶ میلیارد تومانی این بانک، ۱۲۷ هزارخانوار تحت حمایت کمیته امداد توانمند و زمینه خروج آنان از چرخه حمایتی کمیته امداد فراهم شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته تعهد بانک ملت برای پرداخت تسهیلات اشتغال زایی ۲۱۰ میلیارد تومان بوده است که با مساعدت بانک ۲۳۱ میلیارد تومان پرداخت شده است، افزود: پرداخت وام های اشتغال زایی ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومانی توسط بانک ملت به مددجویان این نهاد موجب یک انقلاب در زندگی این این افراد و تبدیل آنان به یک کارآفرین شده است  که این اقدام، شایسته قدردانی است.

فتاح با بیان اینکه یک هزار و ۱۶۶ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی طی ۶ سال گذشته توسط بانک ملت به مددجویان کمیته امداد تسهیلات پرداخت شده است، خاطر نشان کرد: تسهیلات قرض الحسنه تخصیصی به این نهاد برای توانمندسازی مددجویان امسال ۴۰۰ میلیارد تومان  توسط بانک ملت پرداخت می شود. اعطای تسهیلات به مددجویان باعث ایجاد اشتغال، خروج کشور از رکود و کمک به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در کشور می شود که امیدواریم در سال جاری هم با قدرت و قوت بیشتری ادامه داشته باشد.

فتاح با بیان اینکه مفهوم اقتصاد ملی و مقاومتی این است که بتوان افراد غیر فعال و بی انگیزه را به افرادی فعال و هدفمند تبدیل کرد، ادامه داد:رویکرد اصلی کمیته امداد شناسایی توانایی افراد تحت حمایت و حرفه آموزی و پرداخت تسهیلات به آنان در جهت توانمند سازی و خودکفا شدن خانواده های تحت حمایت است.

هادی اخلاقی فیض آثار، مدیر عامل بانک ملت در این مراسم  با اشاره  به اینکه کمیته امداد از یک مجموعه صرفا حمایتی به یک سازمان فعال و پویا در زمینه ایجاد اشتغال در جامعه تبدیل شده است، گفت: این نهاد با اقدامات موثر خود توانسته است افراد تحت پوشش و مستمری بگیر خود را به نیروهایی مولد در جامعه تبدیل کند که این امر جای تقدیر دارد.

شایسته ذکر است تفاهم نامه همکاری میان کمیته امداد و بانک ملت به مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان جهت پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد مبادله شد و مجریان طرح های اشتغال کمیته امداد با معرفی نامه از این نهاد تا سقف ۲۰ میلیون تومان می توانند از تسهیلات این بانک بهره مند شوند.

بر اساس این تفاهم نامه مهلت بازپرداخت تسهیلات برای ۵ میلیون تومان سه سال و برای ۲۰ میلیون تومان پنج سال خواهد بود و این در حالی است که معرفی نامه های کمیته امداد تا سقف ۳۰ میلیون تومان به عنوان دارا بودن توجیه فنی و اقتصادی طرح، گواهی مهارت فنی و حرفه ای متقاضی وام و مجاز بودن محل کسب و کار و دارا بودن مجوز شغلی از نظر بانک محسوب می شود./ص

 

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.