امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 40818
  پرینتخانه » اخبار بابل, سخن سردبیر, سیاسی, مذهبی, نماز،نماز جمعه، قرآن تاریخ انتشار : 26 آذر 1395 - 16:40 | | ارسال توسط :

تفرقه سم مهلک برای جامعه اسلام است/نباید گذاشت جامعه ما محل تاخت و تاز عناصر تفرقه‌انداز شود

امام جمعه بابل گفت: تفرقه سم مهلک برای جامعه اسلام است و عناصر تکفیری برای ایجاد نفرت میان مسلمانان در راستای اهداف دشمنان اسلام قدم بر می‌دارند.

به گزارش بابل نوین، حجت‌الاسلام مجتبی روحانی در خطبه های این هفته نماز جمعه بابل با تاکید بر ضرورت برپایی نماز این واجب الهی اظهار کرد:  نمازجمعه احیا شده نبی مکرم اسلام است، پیامبر برای نمازجمعه پیراهن مخصوص داشت برای آن که بین نمازجمعه و دیگر نمازها فرقی بگذارد.

وی افزود: حضور پرشور نمازگزاران به نمازجمعه عزت می دهد  و برگزاری اداب نماز جمعه در جهت رشد معنوی افراد بسیار مثمرثمر است.

امام جمعه بابل با اشاره به اعیاد پیش‌رو گفت: خداوند به برکت مولود پیامبر(ص) و امام صادق(ع) برکات زیادی را به جامعه بشری ارزانی داشت و همه برکت در ذیل برکات ولادت پیامبر(ص) قرار می‌گیرد.

این مسئول ادامه داد: پیامبر منشا خیر و برکات برای جهان است، آذین‌بندی شهر باید مورد توجه باشد وجامعه باید مسرور از این ولادت با برکت شود.

وی افزود: هفته پیش رو هفته وحدت نام دارد و وحدت قلوب در درجه اول وحدت قرار دارد، رهبر معظم انقلاب سعی کردند تا بین مسلمانان با همه سلیقه‌ها و اختلاف‌ها وحدت و نزدیکی برقرار کنند.

حجت‌الاسلام روحانی تصریح کرد: تفرقه سم مهلک برای جامعه اسلام است و عناصر تکفیری برای ایجاد نفرت میان مسلمانان در راستای اهداف دشمنان اسلام قدم بر می‌دارند.

وی افزود: جای تاسف دارد که برخی‌ها روی شعار هفته وحدت هفته برائت نامگذاری کردند، این عناصر در مسیر دشمن در حال حرکت هستند، این‌ها با شبکه و رسانه‌هایی که مرکزشان در کشورهای غربی است رابطه دارند و از سوی آنها حمایت می‌شوند، این افراد مصداق واقعی همان شیعه انگلیسی هستتند، نباید گذاشت جامعه ما محل تاخت و تاز عناصر تفرقه‌انداز شود، امروز مهمترین شعار و ضرورت در میان مسلمانان شعار وحدت است.

خطیب جمعه بابل با اشاره به شهادت هفته وحدت حوزه و دانشگاه گفت: ۲۷ آذر به مناسب شهادت شهید مفتح که تلاش زیادی را برای ایجاد وحدت در میان امت اسلامی کرد هفته وحدت حوزه و دانشگاه نام گذاری شد، روز وحدت حوزه و دانشگاه روز همفکری عاطفی و علمی میان روحانیت و قشر دانشگاهی است، این دو اگر به هم بپیوندند زمینه شکوفایی جامعه را فراهم می‌کنند.
روحانی با اشاره به آزادسازی شهر حلب اظهار کرد: حلب بزرگترین شهر بعد از دمشق محسوب می‌شد که در اختیار گروه‌های تکفیری بود، جنگ حلب از سوی تکفیری‌ها مادر همه جنگ‌‌ها نامگذاری شد، تکفیری‌ها و حامیان آنها با آزادسازی حلب سوختند.

وی افزود: مهمتر از حلب منطق پیروزی حلب است و منطق مقاومت امروز به سمت پیروزی‌های گسترده در حرکت است،
مقدمات این فتوح را شهید همدانی بنیان گذاشت، عناصر حامی تکفیری می‌خواستند حلب را پایتخت کشور تجزیه شده سوریه قرار دهند اما امروز تمام آمال خود را از دست رفته می‌بینند.

امام جمعه بابل ادامه داد: خداوند همه تدابیر حامیان عربی و غربی تکفیری‌ها را خنثی کرد و بینی آن‌ها را به خاک مالید، دوباره حلب به کانون مقاومت برگشت و یکپارچگی را حفظ کرد.

وی خاطر نشان کرد: آن‌ها که خدا را کمک کنند خداوند  نیز آن‌ها را کمک می‌کند، حامیان غربی و عربی تکفیری‌ها امروز دست به هرکاری می‌زنند تا روند پیروزی مقاومت را تحت تاثیر قرار دهند.

حجت‌الاسلام روحانی در پایان گفت: اگر چه حلب قبلا سقوط کرده بود امام اراده‌ها شکست نخورده بود، شهرها همچنان یکی پس از دیگری آزاد و با عظم سربازان اسلام منطقه غرب آسیا از لوث وجود و تاخت تاز عناصر وابسته مزدور تکفیری وهابی پاک خواهد شد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.