امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 40940
  پرینتخانه » سیاسی, مذهبی تاریخ انتشار : 27 آذر 1395 - 11:19 | | ارسال توسط :

تقوا لازمه حفظ وحدت اسلامی است

امام جماعت مسجد محمد مصطفی دولت آباد کرمانشاه با اشاره به اینکه تقوا لازمه حفظ وحدت اسلامی است گفت: مسلمانان با حفظ تقوا و اعتقاد راسخ از ارزشهای اسلامی صیانت کرده تا خدشه ای به مقدسات اسلام ناب محمدی وارد نشود.

به گزارش بابل نوین،ملا اسامه مرادی امام جماعت مسجد محمد مصطفی(ص) دولت آباد کرمانشاه شامگاه امروز در جشن میلاد پیامبر نور و رحمت حضرت محمد رسول الله (ص) و امام جعفر صادق (ع) و بزرگداشت هفته وحدت مسلمانان که در مسجد حضرت امیرالمومنان (ع) کرمانشاه برگزار شد ابراز داشت: مسلمانان باید زمینه های تحکیم وحدت را فراهم کنند.

امام جماعت مسجد محمد مصطفی (ص) دولت آباد کرمانشاه تصریح کرد: علما و روحانیان شیعه و اهل سنت در منابر خود بر مشترکات تمرکز بیشتر داشته باشند تا از ایجاد تشنج و اختلاف در جامعه جلوگیری شود.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در رابطه با حفظ وحدت خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب نسبت به عدم توهین به مقدسات یکدیگر توصیه کرده اند و این عمل را حرام شرعی می داند.

ملا مرادی مطرح کرد: در عرصه های مختلف شیعه و اهل سنت در کنار یکدیگر از میهن خود پاسداری کرده و اجازه پیشروی دشمنان به خاک و مرز و بوم خود را نداده اند.

وی اظهار داشت: اقتدار، عظمت و سربلندی انقلاب و اسلام مرهون وحدت و همبستگی مسلمانان است بنابراین حفظ وحدت از ضروریات جوامع اسلامی به شمار می رود.

وی تأکید کرد: شیعه و اهل سنت باید به یکدیگر احترام گذشته و از توهین به مقدسات اجتناب بورزند، همبستگی مسلمانان سبب تداوم اسلام خواهد شد.

امام جماعت مسجد محمد مصطفی (ص) دولت آباد کرمانشاه در پایان گفت: مسلمانان با حفظ تقوا و اعتقاد راسخ از ارزشهای اسلامی صیانت کرده تا خدشه ای به مقدسات اسلام ناب محمدی وارد نشود.

لازم به ذکر است مداحی مداحان اهل بیت علیهم السلام، گروه تواشیح و برگزاری مسابقه از دیگر برنامه های جشن میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت در این مراسم بود./ز

رسا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.