امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 92926
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, اخبار ویژه, فناوری اطلاعات, مصاحبه و گفتگو تاریخ انتشار : 18 مرداد 1402 - 22:27 | | ارسال توسط :
مدیر مخابرات منطقه مازندران:

تلاش ستودنی اصحاب رسانه در حوزه مخابرات/پرداخت مطالبات بازنشستگان مخابرات مازندران در آینده نزدیک/ضرر ۴۶۰ میلیارد ریالی مخابرات مازندران از کابل دزدی‌ها

مدیر مخابرات منطقه مازندران در نشست با خبرنگاران گفت: در سال گذشته با تمام همکاری‌های صادقانه فراجا و دستگاه قضایی شاهد سرقت حدود ۴۶۰ میلیارد ریالی کابل مخابراتی در استان بودیم اما از محل مولدسازی دارایی‌ها مطالبات بازنشستگان پرداخت خواهد شد.
تلاش ستودنی اصحاب رسانه در حوزه مخابرات/پرداخت مطالبات بازنشستگان مخابرات مازندران در آینده نزدیک/ضرر ۴۶۰ میلیارد ریالی مخابرات مازندران از کابل دزدی‌ها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بابل‌ نوین، همزمان با روز و هفته خبرنگار علی نوروزی مدیر مخابرات منطقه مازندران در نشست خبری با اصحاب رسانه، کار این قشر از جامعه را جهادی نامید و اظهار کرد: قلم به دستان روشنگران و مطالبه‌گران در جامعه هستند و در خیل این عزیزان خبرنگاران از اهمیت خاصی در بین مردم و مسئولان برخوردار هستند.

وی افزود: می‌طلبند مدیران با همکاری اصحاب رسانه به سمت حل مشکلات و رفع ناامیدی در جامعه باشند چون مطالبه‌گری خبرنگاران سبب رشد جامعه در ابعاد مختلف خواهد شد.

مدیر مخابرات منطقه مازندران ادامه داد: از زحمات اصحاب رسانه سپاسگزارم چون در مازندران رسالت خود را در حوزه مخابرات به درستی انجام داده‌اند.

این مسئول مخابراتی تصریح کرد: رسانه مغز متفکر و شتابدهنده حرکت پویای جامعه در نسل جوان است، در جنگ چندوجهی سال گذشته خبرنگاران داخل کشور نشان داند که دلشان با انقلاب اسلامی بود و هست از این رو اگر بیشتر به اهالی رسانه توجه شود خدمت به جامعه خواهد بود و نظام باید به سمت حل مشکلاتشان پیش برود.

مهندس نوروزی با بیان اینکه استاندار مازندران خواستار بیان عملکرد دستگاه‌های اداری و اجرایی استان در دوساله دولت سیزدهم شد گفت: با حمایت‌های هیئت مدیره مخابرات مازندران و نمایندگان مجلس توانستیم در مسیر رشد زیرساختی کارهای بسیار چشمگیری انجام دهیم که در گذشته کمتر دیده شده است.

وی افزود: در قالب طرح‌های مختلف علی‌الخصوص پروژه ۸ پلاس و ۹ در حوزه مخابرات سیار و اینترنت بیش از ۹۰ سایت جدید نصب و راه اندازی شد.

مدیر مخابرات منطقه مازندران ادامه داد: البته در دو سال اخیر بیش از ۱۹۰ سایت راه‌اندازی شد اما به دلیل اقلیم و جغرافیای منطقه همچنان در برخی نقاط نقطه کور وجود دارد که باتوجه به بودجه حداقلی بیش از ۴۵میلیارد رایلی برای ساخت و تجهیز هر سایت این رقم نشان‌دهنده هزینه‌های بسیار گسترده از سوی مخابرات مازندران در حوزه زیرساختی است.

مهندس نوروزی یکی از چالش‌های اساسی مخابرات را سرقت کابل‌های شبکه ارتباطی دانست و اذعان کرد: در سال گذشته با تمام همکاری‌های صادقانه فراجا و دستگاه قضایی با مجموعه مخابراتی اما باز شاهد سرقت حدود ۴۶۰ میلیارد ریالی کابل مخابراتی در استان بودیم که ما را به‌سمت ایجاد شبکه در حوزه فیبر منوری در بستر زمین ترغیب کرده، البته مناطق و روستاهایی که خودشان به‌صورت خودیاری بتوانند در بحث ایجاد بستر در سطح زیر زمین به مجموعه مخابرات کمک کنند، شرکت مخابرات این آمادگی را دارد که کابل‌های فیبر نوری و تجهزات را بصورت رایگان در این مناطق نصب کند.

وی با بیان اینکه مخابرات منطقه مازندران جزو ۲۵ مخابرات کشور می‌باشد که زیانده محسوب می‌شود افزود: با توجه به حمایت‌های مدیرعامل مخابرات ایران و اعضای هیئت مدیره تا به امروز توانستیم در حوزه پشتیبانی و زیرساختی علی‌الخصوص در طرح نجما جزو استانهای سرآمد کشور باشیم و از این‌رو به‌دنبال حل برخی از چالش‌ها و مشکلات در حوزه سرویس‌دهی هستیم.

مدیر مخابرات منطقه مازندران در پاسخ به سوال سردبیر پایگاه خبری تحلیلی بابل نوین که از وضعیت مشکلات و مطالبات بازنشستگان گفت: با درایت دولت سیزدهم در فروش برخی از دارایی‌های مازاد و هزینه کرد در مسیر نیازهای جدی دستگاه‌ها و اجازه مسئولان مخابرات کشور، زمینی را که در شمار این دست از دارایی‌ها قرار گرفت آماده فروش کرده تا به دارایی مولد تبدیل و از محل فروش آن مطالبات بازنشستگان محترم که در ادوار گذشته بسیار شرمنده آنها شده‌ایم تسویه گردد که ان‌شاالله در بازه زمانی دو تا سه ماه آینده محقق خواهد شد.

تهیه و تنظیم خبر: روح اله قلی پور

| منبع خبر : بابل نوین
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.