امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 59991
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 01 تیر 1396 - 16:43 | | ارسال توسط :

تمهیدات ویژه پلیس مازندران در روز جهانی قدس

فرمانده انتظامی مازندران از اجرای طرح ویژه ترافیکی، امنیتی و انتظامی در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در استان خبر داد.

به گزارش بابل نوین،  سردار سید محمود میرفیضی گفت: به منظور تأمین نظم و امنیت عمومی راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس، تمهیدات و تدابیر ویژه ترافیکی، امنیتی و انتظامی پیش بینی شده است.
وی افزود: نیرو‌های پلیس در قالب گشت‌های انتظامی محسوس و نامحسوس، گشت‌های پیاده و خودوریی با استقرار در میادین و خیابان‌های شهر و مسیر‌های حرکت راهپیمایی، امنیت و آرامش این مراسم را برعهده خواهند داشت.
فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه روز قدس روز تجلی اراده و ایستادگی مردم غیور ایران اسلامی در برابر ظلم و جور زمان و غاصب سرزمین‌های اشغالی است، گفت: در این روز بزرگ فرماندهان، مسئولان و کارکنان انتظامی استان نیز در کنار مردم شریف با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، انزجار خود را از اقدامات ددمنشانه اسرائیل غاصب و استکبار جهانی غرب به گوش جهانیان خواهند رساند.
سردار میرفیضی از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک و ضد امنیتی و همچنین مشکلات انتظامی و ترافیکی مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.
فرمانده انتظامی استان مازندران ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور پرشور و انقلابی در راهپیمایی روز قدس از عموم شهروندان خواست به منظور برقراری هر چه بهتر نظم و امنیت راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس با ماموران انتظامی همکاری داشته باشند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.