امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 74757
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 29 آذر 1396 - 14:58 | | ارسال توسط :

توجه انتظامی به رسانه‌های قرآنی قابل تقدیر است

به گزارش بابل نوین،عضو گروه قرآن فرهنگستان علوم پزشکی صدور مجوز رسانه‌های قرآنی خارج از نوبت را از ویژگی‌های دوره معاونت حسین انتظامی برشمرد. دکتر هادی انصاری در یادداشتی که در اختیار ایسنا قرار داده، نوشته است: «توجه به قرآن و اهل بیت در رسانه‌ها، باید به عنوان یک اصل مورد توجه همه سیاست‌های قرآنی […]

به گزارش بابل نوین،عضو گروه قرآن فرهنگستان علوم پزشکی صدور مجوز رسانه‌های قرآنی خارج از نوبت را از ویژگی‌های دوره معاونت حسین انتظامی برشمرد.

دکتر هادی انصاری در یادداشتی که در اختیار ایسنا قرار داده، نوشته است:

«توجه به قرآن و اهل بیت در رسانه‌ها، باید به عنوان یک اصل مورد توجه همه سیاست‌های قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار بگیرد. قرآن و اهل بیت باید در تمام ابعاد اسلامی و ایمانی مورد توجه رسانه‌ها و مطبوعات قرار بگیرد.

یکی از مواردی که در رابطه با مدیریت رسانه‌ها با آن مواجهیم، سلسله مراتب اسنادی است که باید رعایت شود، به این معنی که اسناد بالادستی بر پایین دستی حاکم باشد. توجه به فرهنگ قرآنی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با این سیاست از امر تشریفاتی خارج شد؛ چرا که دولت و حکومت باید برای توسعه و گسترش رسانه‌های قرآنی بسترسازی و حمایت کنند.

بسیار خرسندم که در این دوره از معاونت مطبوعاتی، این سیاست مورد توجه قرار گرفته است که صدور مجوز رسانه‌های قرآنی خارج از نوبت رسیدگی می‌شود و در بسته‌های حمایتی، رسانه‌های دینی و قرآنی هم در اولویت هستند هم حمایت بیشتری می‌شوند.»

حسین انتظامی روز گذشته با توئیت مطلبی، از جایگزینی محمد سلطانی فر به جای او در سمت معاونت مطبوعاتی خبر داده است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.