امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 52120
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 29 اسفند 1395 - 11:58 | | ارسال توسط :

توزیع بروشورهای معرفی مناطق گردشگری شمیرانات/ وجود بیش از ۴۰۰ اثر تاریخی در این منطقه

به گزارش بابل نوین، عزت الله خانمحمدی فرماندار شمیرانات اظهار داشت: به منظور هدایت و آگاهی مردم از جاذبه های گردشگری شهر شمیرانات، بروشورهای معرفی مناطق در سطح شهر توزیع شد. وی تصریح کرد: شهر شمیرانات در سال گذشته پذیرای ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار گردشگر بوده  که با برنامه ها و اقدامات انجام شده، سعی کردیم ظرفیت […]

به گزارش بابل نوین، عزت الله خانمحمدی فرماندار شمیرانات اظهار داشت: به منظور هدایت و آگاهی مردم از جاذبه های گردشگری شهر شمیرانات، بروشورهای معرفی مناطق در سطح شهر توزیع شد.

وی تصریح کرد: شهر شمیرانات در سال گذشته پذیرای ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار گردشگر بوده  که با برنامه ها و اقدامات انجام شده، سعی کردیم ظرفیت گردشگران را در سال جاری افزایش دهیم.

خانمحمدی با بیان اینکه تهیه و توزیع بروشورهای معرفی شهر با همکاری شهرداری و بخشداری منطقه یک انجام شده است، ادامه داد:  با گماردن افراد در مکان های در نظر گرفته شده، توضیحات لازم از مناطق به همراه پکیج های مرتبط به گردشگران ارائه خواهد شد.

فرماندار شمیرانات گفت: بیش از ۴۰۰ اثر تاریخی، فرهنگی و گردشگری در حوزه شمیرانات به عنوان پتانسیل گردشگری وجود دارند که سعی کرده ایم، اداره میراث فرهنگی در مکان هایی که موقعیت جذب گردشگر را دارند، با تهیه و توزیع بروشور، سی دی و دفترچه ها، توجه مسافران نوروزی را به مناطق خاص، جلب کنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.