امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 53288
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 12 فروردین 1396 - 18:45 | | ارسال توسط :

توصیه انتخاباتی یک کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری

به گزارش بابل نوین، نماینده تهران گفت: مردم نباید به کسانی که برای کسب قدرت از اموال بیت‌المال استفاده کرده و با ارقام نجومی می‌خواهند هزینه تبلیغات کنند رای بدهند. مصطفی کواکبیان که در مراسم نماز جمعه شهرستان پردیس سخن می‌گفت، با اشاره به آیات ۵۸و۵۹ سوره نساء و بیان حدیثی از حضرت امام محمد باقر(ع) […]

به گزارش بابل نوین، نماینده تهران گفت: مردم نباید به کسانی که برای کسب قدرت از اموال بیت‌المال استفاده کرده و با ارقام نجومی می‌خواهند هزینه تبلیغات کنند رای بدهند.
مصطفی کواکبیان که در مراسم نماز جمعه شهرستان پردیس سخن می‌گفت، با اشاره به آیات ۵۸و۵۹ سوره نساء و بیان حدیثی از حضرت امام محمد باقر(ع) گفت: از دیدگاه امامان معصوم(ع) هرگونه قدرت سیاسی و دستیابی به دولت و حکومت، نوعی امانت است که صاحبان این امانت مردم هستند و باید به اهل آن بسپارند.

این استاد فقه سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی با تاکید بر اینکه انسان های با تقوا نباید دنبال قدرت بدوند بلکه باید قدرت به دنبال آنان باشد، اظهار کرد: حضرت امیر المومنین علی(ع) حکومت را امانتی بر دوش مسئولان می‌داند و نه لقمه چرب و لذیذ و طعمه چپاول شدنی لذا مردم نباید به کسانی که برای کسب قدرت از اموال بیت المال استفاده کرده و با ارقام نجومی می‌خواهند هزینه تبلیغات کنند رای بدهند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۶ از سوی رهبر معظم انقلاب به نام اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال گفت: ما مجلسیان و همه دولتمردان و تمامی ارکان حکومتی باید دست به دست هم بدهیم تا برای رونق اقتصادی و افزایش تولید ملی و ایجاد اشتغال به ویژه اشتغال جوانان و مخصوصاً جوانان فارغ التحصیل گام های بلندی برداریم.

رئیس فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی با اشاره به مطرح شدن تحریم‌های جدید در مجلس سنای آمریکا گفت: ما باید با دیپلماسی قوی دولت ترامپ را از به کارگیری تحریم های جدید که قطعا خلاف مفاد برجام و هرگونه حسن نیت در تعامل مثبت جهانی است پشیمان کنیم و قطعا مجلس شورای اسلامی نیز باید در کنار دولت حتما واکنش مناسبی در این زمینه از خود بروز دهد.

منبع:ایسنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.