امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 54606
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 26 فروردین 1396 - 15:28 | | ارسال توسط :

ثبت‌نام برخی کاندیداها برای ایجاد التهاب و تفرقه است/ مشارکت حداکثری در انتخابات نماد وحدت ملی

جبهه پایداری انقلاب اسلامی در بیانیه ای ثبت‌نام برخی کاندیداها پس از تحذیر را موجب ' التهاب و تفرقه' دانست و اعلام کرد : مشارکت حداکثری ملت فهیم ولایتمدار در انتخابات، نمادی از وحدت ملی ورمز ماندگاری انقلاب و نظام اسلامی است.

به گزارش بابل نوین، دربخشی از بیانیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم آمده است که علاوه بر توجه کلان و موفقیت راهبردی کلیت نظام درعرصه های گوناگون اجتماعی، فرهنگی، علمی، سیاسی و اقتصادی در این برهه بسیار حساس که همه ملت، جریانات و گروه ها آماده آزمون بزرگ انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ هستند، ضمن مروری بر وضعیت و جهت گیری هایی که آینده ای روشن و پر اقتدار برای کشور عزیزمان به ارمغان می آورد، ضروری است.
این بیانیه می افزاید: با نزدیک شدن به ایام انتخابات، موضوع وحدت براساس شاخصه های گفتمان انقلاب اسلامی پررنگ تر از گذشته شده است و تلاش های مجدانه نیروهای انقلابی و اصولگرا در زمینه وحدت گفتمانی و مبنی بر اصول و ارزش ها، از ضروریات برهه کنونی بوده و کارآمدی و اثرگذاری این تلاش در صورتیکه مبتنی بر آموزه های اصیل انقلاب اسلامی باشد بر همگان عیان خواهد شد.
این تشکل افزود: در عین حال، اگر کسانی به دنبال سهم خواهی و تبدیل سازی و کار وحدت به فرآیندی به مثابه شرکت سهامی قدرت باشند بیش از هرکسی تیشه به ریشه وحدت می زنند و این موضوع می تواند شرایط فراروی انتخابات برای جامعه انقلابی را مبهم و غبارآلود نماید.
جبهه پایداری اضافه کرد: همچنین با دقت در روند و وضعیت اداره کشور در سنوات مختلف و فراز و نشیب های تاریخی و مهمی که ملت به خود دیده اند به روشنی حداقل دو دیدگاه مهم و اما متفاوت از هم را می توان مشاهده کرد؛ یک دیدگاه همگرا با نظام سلطه غرب، غیر مستقل و وابسته به فکر و اندیشه خارجی، بی تحرک و مصرف کننده، بی توجه به هویت و اقتدار ملی و اندوخته های تمدنی، بی اعتنا به داشته ها و ظرفیت های ملی و داخلی است.
بنابر بیاینه جبهه پایداری، دیدگاه دیگر معتقد به واگرایی با نظام سلطه، معتقد به حفظ هویت و عزت ملی و استقلال بوده و تاکید دارد توجه به ظرفیت های درونی نظام و پیروی از چارچوب های مورد اشاره دقیق و جدی مقام عظمای ولایت، یعنی توجه واقعی به پیشرفت درون زا و برون گرا می تواند کشور را رو به جلو ببرد.
دراین بیانیه آمده است: دولت اسلامی علاوه بر پاسخ گویی به نیازهای اقتصادی و معیشت مردم و جامعه؛ مسئولیت ایجاد زمینه های بهره مندی از فرصت های تعالی معنوی و فرهنگی مردم و جامعه را هم بر عهده دارد و نمیتوان بدون حفظ و صیانت از هویت و فرهنگ یک جامعه انتظار آرامش و امنیت از آن جامعه را داشت، اگرچه امروزه به دلیل توان نظامی در بعد امنیت سخت، بالاترین طراز امنیت در سطح جهان و منطقه از آن جمهوری اسلامی است.
جبهه پایداری اضافه کرد: همچنین تزلزل بیش ازپیش نظام لیبرال سرمایه داری غرب به سرکردگی آمریکا و در مقابل اقتدار حاکمیت جمهوری اسلامی و موفقیت های مختلف جریان های واگرا با غرب در جبهه مقاومت، سراسیمگی مضاعفی را در جبهه دشمن ایجاد کرده است. دشمن همواره در صدد کمک به جریان همگرای خود در داخل نظام است و بر این اساس از القائات آشکار و پنهان خود برای تقویت این همگرایی و ایجاد خطا در ذهن مردم بهره میبرد.
در این بیانیه آمده است: بر این اساس بر هر فرد، گروه، تشکل و جریانی که در داخل نظام وارد فضای رقابت انقلابی میشود فرض است که ضمن تبری از نظام سلطه و همگرا با غرب، از بازی در زمین رقابت ناسالم و نامشروع که توسط دشمن طراحی شده و هدفی جز فریب و ظلم و ستم در حق مردم را ندارد، احتراز نمایند.
جبهه پایداری افزود: عموم جریانات، تشکل ها و گروه های انقلابی و حزب اللهی که می خواهند در این زمینه به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند بایستی به دنبال سازو کاری باشند که به مردم در شناخت نامزد اصلح در راستای تصدی این مسئولیت مهم و خطیر کمک نماید.
به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۹ اردیبهشت ماه برگزار می شود. /ص

ایرنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.