امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 52535
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 04 فروردین 1396 - 11:59 | | ارسال توسط :

جابه جایی روزانه ۵ هزار مسافر نوروزی از راه آهن شمال

روزانه به‌طور متوسط بین سه هزار و ۵۰۰ تا پنج هزار مسافر با قطار راه آهن شمال جابه‌جا می‌شوند که بیشتر این مسافران زائران مشهد هستند.

به گزارش بابل نوین، یوسف گران پاشا مدیرکل راه‌آهن شمال با بیان اینکه در داخل تمام ایستگاه‌ها برای استقبال از نورزو سفره‌های هفت‌سین پهن شده است، گفت : در داخل قطار نیز نیروها حرکت می‌کنند تا مشکلات احتمالی پیش‌آمده برای مسافران را پیگیری کنند.

وی با اشاره به وجود آژانس در داخل ایستگاه‌ها گفت: هرچند بلیط‌ها از ۲۳ اسفند پیش‌فروش شده اما برای برخی مسیرهایی که ظرفیت تکمیل نشده است افراد می‌توانند به این آژانس‌ها مراجعه کرده و یا اینترنتی بلیط را خریداری کنند.

مدیرکل راه‌اهن شمال گفت: حدود ۲۵۰ نیرو در ستاد امدادی و قطار امداد در پل‌سفید مستقر است و روزانه به‌ صورت کشیک و دائمی در حال خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی هستند.

یوسف گران پاشا افزود: علاوه بر استقرار ستاد در دو ایستگاه گدوک و دوگل آذوقه اولیه نیز در آنجا وجود دارد تا اگر به هر دلیلی قطار در داخل بلاک بماند به مسافران امدادرسانی شود.

وی گفت: سه دفتر قطار رفت و برگشت در بین پل‌سفید تا گرگان، ظرفیت هر قطار را به‌صورت روزانه ۳۷۰ مسافر و یک قطار همه روزه از سمت ساری به تهران و برعکس حرکت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.