امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 76883
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 27 دی 1396 - 10:18 | | ارسال توسط :

جاده‌های مازندران باز اما لغزنده و برفی

به گزارش بابل نوین، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران از بارش برف و باران در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد و به رانندگان وسایل نقلیه هشدار داد سطح جاده‌ها لغزنده است. وی افزود: به دلیل لغزندگی جاده‌ها بخصوص در ارتفاعات به دلیل بارش برف ضمن رعایت سرعت مطمئنه، زنجیر چرخ همراه […]

به گزارش بابل نوین، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران از بارش برف و باران در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد و به رانندگان وسایل نقلیه هشدار داد سطح جاده‌ها لغزنده است.

وی افزود: به دلیل لغزندگی جاده‌ها بخصوص در ارتفاعات به دلیل بارش برف ضمن رعایت سرعت مطمئنه، زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به بارش سنگین برف در جاده کیاسر – سمنان گفت: سطح جاده‌ها لغزنده است و تردد خودرو به کندی صورت می‌گیرد.

سرهنگ قدمی افزود: در جاده کندوان منطقه، ولی آباد به علت بارش برف از شب گذشته سطح این جاده نیز لغزنده است.

وی گفت: در جاده فیروزکوه – سوادکوه در منطقه گدوک وضعیت جوی مه آلود و با کاهش دید همراه است و به علت بارش خفیف برف سطح محور لغزنده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از بارش خفیف برف در محور هراز از تونل تا گردنه امامزاده هاشم خبر داد و ضمن هشدار به رانندگان وسایل نقلیه گفت: برای تردد از محور‌های کوهستانی حتما خودروی خود را به لوازم، تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ مجهز کنند.
سرهنگ قدمی از رانندگان وسایل نقلیه خواست با توجه به لغزندگی سطح جاده‌ها ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با سرعت مطمئنه از سبقت غیر مجاز و تغییر ناگهانی مسیر جدا خودداری کنند.

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندارن با شماره ۰۱۱۲۱۸۲۹۳۴ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

۲۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری با فعالیت ۳۲۰ راهدار در قالب ۳۳ اکیپ در فصل زمستان مستمر و مداوم آماده جهت انجام راهداری زمستانه هستند.

۲۲ باب راهدارخانه نیز جهت عملیات راهداری زمستانی شامل امدادرسانی، اسکان مسافران در راه مانده تجهیز شدند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.