امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 69875
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 20 آبان 1396 - 10:42 | | ارسال توسط :

جاده‌های مازندران لغزنده و بارانی / ترافیک پرحجم در برخی جاده‌های مازندران

پلیس راه مازندران اعلام کرد ، جاده‌های مازندران لغزنده و بارانی است و رفت و آمد خودرو‌ها در برخی جاده‌های مازندران پرحجم و روان جریان دارد.

به گزارش بابل نوین، پلیس راه مازندران اعلام کرد، با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی و کنترل ترافیک مرکز مدیریت راه ها، هم اکنون بارندگی پراکنده در همه جاده های استان آغاز شده است و  ترافیک در جاده‌ هراز پرحجم و روان  است.

همچنین آمد و شد خودرو‌ها هم اکنون در محور‌های چالوس، سوادکوه و کیاسر عادی و روان گزارش شده است.

پلیس راه مازندران اعلام کرد با توجه به بارش باران در استان سطح جاده لغزنده است و رانندگان حتما باید با رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت:آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۹ آبان ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع شد.

وی با بیان اینکه اعمال محدودیت ترافیکی تاکنون در جاده چالوس آغاز نشده است، افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، رفت وآمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران، گفت: رفت وآمد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ساعت ۲۴ روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع شد.
سرهنگ قدمی افزود: از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲۴ امروز با اعلام ماموران پلیس راه در محل از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه شد.

رییس پلیس راه مازندران گفت: به منظور تسهیل در تردد خودرو‌ها، محدودیت ترافیک تا ساعت ۲۴ امشب در جاده‌های هراز، سوادکوه و چالوس در مازندران اعمال می‌شود.

مرکز کنترل ترافیک پلیس‌راه فرماندهی انتظامی مازندران با شماره ۰۱۱۲۱۸۲۹۳۴ شبانه‌روزی آماده پاسخگویی درباره وضعیت جاده‌های استان است./م

منبع: باشگاه خبرنگاران

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.