امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 74135
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, سیاسی, مذهبی, نماز،نماز جمعه، قرآن تاریخ انتشار : 24 آذر 1396 - 16:00 | | ارسال توسط :

جان‌فشانی‌های مفتح‌های زمان بوده که امروزه در حوزه و دانشگاه با امنیت درس‌ها برقرار است

امام‌جمعه بندپی‌شرقی گفت: باید همگان بدانند شاگردان حوزه، اساتید حوزه، شاگردان و اساتید دانشگاه همه بدانند که جان فشانی‌های مفتح‌های زمان بوده که امروزه در حوزه و دانشگاه با امنیت درس‌ها برقرار است و همه کارها به روال عادی و خواسته مردم جلو می‌رود.

به گزارش بابل نوین، حجت‌الاسلام محمد پوررمضان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته بندپی‌‌شرقی با اشاره به هفته وحدت حوزه و دانشگاه اظهار کرد:  ۲۷ آذر ۵۸ مصادف شد با شهادت آیت‌الله دکتر مفتح، که روز وحدت حوزه و دانشگاست را گرامی می‌داریم و باید همگان بدانند شاگردان حوزه، اساتید حوزه، شاگردان و اساتید دانشگاه همه بدانند که جان فشانی‌های مفتح‌های زمان بوده که امروزه در حوزه و دانشگاه با امنیت درس‌ها برقرار است و همه کارها به روال عادی و خواسته مردم جلو می‌رود.

وی افزود: اگر این جان فشانی‌ها نبود هیج وقت این آرامش در مملکت دیده نمی‌شد پس همه‌گان مردم و مسئولین همه خود را مدیون و بدهکار شهدا بدانند که اگر این باشد این وضعیتی که الان مملکت ما دارد خیلی جلوتر از این بودیم چون خیلی‌ها خودشان را بدهکار نمی‌دانند بلکه طلبکار می‌دانند و باعث شده مردم بخشی‌شان راضی نباشند از خدماتی که باید به جانشان بگیرد، نمی‌گیرد.

امام جمعه بندپی‌شرقی با اشاره به ضرب‌العجل ۶۰ روزه کنگره آمریکا به ترامپ ادامه داد: دبیرکل سازمان ملل‌متحد می‌گوید که ایران به‌طور کامل به توافق هسته‌ای برجام پایبند است، آمریکا از اولین روز اجرای برجام که دی ماه ۹۴ بوده تا کنون بارها به‌صورت آشکار و علنی نقض پیمان کرده است‌، آمریکا در جایگاه متهم است نه شاکی.

این مسئول تصریح کرد: کارشناسان معتقدند که کاخ سفید و کنگره به‌دنبال افزایش امتیازگیری از آمریکاست، اکنون که حدود ۲۳ ماه از اجرای برجام و حدود ۲۹ ماه از امضای برجام می‌گذرد ایران به تمامی تعهدات خودش پایبند بوده لکن آمریکا از اولین روز اجرای برجام نقض پیمان کرده تا دیروز هم در مسئله خرید هواپیما ایران از کشورهای دیگر بازی‌هایی را در آوردند تا چوب لای چرخ این معامله قرار دهند که نارضایتی مردم به بار بیاید.

حجت‌الاسلام پوررمضان گفت: اما حرکتی برای ریشه‌کنی صهیونیست، سومین رویداد و مناسبتی که باید به آن اشاره کنم که هفته گذشه هم شما همراه با دیگر کشورهای اسلامی، دیگر مراکز و قرارگاه‌های نماز جمعه و جماعت اعتراض خودتان را اعلام کردید باید بگوییم که آمریکا نمی‌تواند با انتقال سفارتش به قدس قدرتی برای صهیونیست محسوب شود.

وی یادآورشد: در گذشته شارن نخست‌وزیر اسبق صهیونیست‌ها می‌گفت چقدر خوب است شب بخوابم و روز بیدار شوم به من خبر دهند که غزه سرتاسر زیر آب رفته اما حالا می‌بینیم که استخوان‌های نجسش در زیر خاک است و غزه همچنان سربلند است و زنده.

خطیب جمعه بندپی شرقی افزود: باید به این کسانی که به عنوان سیاست‌گزاران و دولتمردان صهیونیست و آمریکا هستند باید بگوییم که شما هم باید آرزو به گور ببرید که یک روز بیت‌المقدس و شهر قدس پایتختی برای صهیونیست‌ها شود تا قدرتی برای آن‌ها شود، آن‌ها روز به روز ضعیف‌تر خواهند شد.

پوررمضان تاکید کرد: اندیشکده‌های غربی در قبال این حرکت نا بجای ترامپ می‌گویند که با مشاهده اوضاع و اعتراض‌های جهانی به این نتیجه رسیدیم که اعلام قدس به عنوان پایخت صهیونیست‌ها به زیان صهیونیست‌ها تمام خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: اندیشکده‌های آمریکایی می‌گویند که این حرکت شدیدا منافع استراتژیک آمریکا و اسرائیل را در منطقه به‌خطر می‌اندازد و جالب توجه است به قدرت و انرژی مقاومت در راس آن‌ها ایران قدرت و توان مانور بیشتری در منطقه خواهد داد.

امام جمعه بندپی شرقی تصریح کرد: سیدحسن نصرالله می‌گوید که با قطع یقین می‌گوییم تصمیم ترامپ اسرائیل را نابود می‌کند و البته تعلل و موضع‌گیری‌های منفعلانه جهان عرب باعث شد که بخش اعظمی از قدس به تصرف یهودی‌ها در آید و کار به آنجایی برسد که امروز ترامپ گستاخی و دهن کجی کند به تمام نیروهای مسلمان در دنیا.

حجت‌الاسلام پوررمضان در پایان خطبه‌های عبادی سیاسی جمعه بندپی شرقی گفت: امیدواریم دوست و دشمن به خودشان بیایند، دوست بفهمد بصیرت یعنی چه و دشمن بداند که با اسلام در افتادن بر افتادن است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.