امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 82809
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 18 تیر 1397 - 9:35 | | ارسال توسط :

جذب تسهیلات ۲۱۰ میلیاردی برای مددجویان مازندران

به گزارش بابل نوین، حجت‌الله عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور گفت: ۲۱۰ میلیارد تومان تسهیلات از محل منابع بانکی و صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت برای اشتغال زایی مددجویان این نهاد جذب شده است. وی افزود: جذب تسهیلات اشتغال زایی امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۹ درصد رشد داشته است. معاون اشتغال و […]

به گزارش بابل نوین، حجت‌الله عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور گفت: ۲۱۰ میلیارد تومان تسهیلات از محل منابع بانکی و صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت برای اشتغال زایی مددجویان این نهاد جذب شده است.

وی افزود: جذب تسهیلات اشتغال زایی امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۹ درصد رشد داشته است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور گفت: سه ماه نخست امسال ۱۳ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایجاد شده است.

وی بر ضرورت تقویت ایجاد فرصت شغلی با همکاری موسسه‌های کاریابی به دلیل پایداری آن تاکید کرد و گفت: در این مدت هزار مددجو نیز در این موسسه‌های شاغل شده و نیز ۱۵ هزار مددجو در دوره‌های آموزش مهارتی شرکت کردند.

عبدالملکی با تأکید بر ایجاد مشاغل پایدار با درآمد مناسب برای مددجویان افزود: توانمندسازی، مدل‌سازی و پشتیبانی سه مؤلفه راهبردی برای مدیریت جریان ایجاد فرصت‌های شغلی در این نهاد است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور گفت: برنامه‌های جدید اشتغال با هدف ارتقاء پایداری و افزایش درآمد طرح‌های اقتصادی، اصلاح الگوی توسعه و اجرای جدید توسعه کسب وکار در دستور کار کمیته امداد استان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه توانمندسازی، ایجاد و تقویت توان درآمدزایی مددجویان کمیته امداد از سال ۷۴ در دستور کار این نهاد قرار گرفته افزود: تاکنون یک میلیون و ۵۰۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شده که بخش عمده آن مربوط به دهه ۹۰ است.

/باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.