امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 58257
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 08 خرداد 1396 - 14:48 | | ارسال توسط :

جزئیات آئین افتتاحیه بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن

جزئیات برنامه افتتاحیه بیست و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اعلام شد.

به گزارش بابل نوین، آئین افتتاحیه بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم که امروز، ساعت ۱۸ در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود، همراه با برنامه‌های متنوع و متعددی است.
این برنامه با سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز می‌شود و در ادامه حامد علیزاده، رتبه نخست مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی به تلاوت آیاتی از قرآن می‌پردازد و در ادامه محمدهادی صلح‌جو، کارشناس مجری شبکه قرآن سیما به اجرای برنامه می‌پردازد.
بخش دیگر این مراسم سخنرانی حجت‌الاسلام محمدرضا حشمتی، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس نمایشگاه قرآن است و سپس مستند «ربع قرن» درخصوص فعالیت‌های نمایشگاهی قرآن به سمع و نظر حاضران می‌رسد.
براساس گزارش ایکنا، در ادامه گروه همخوانی نوجوانان به اجرای برنامه می‌پردازند و سپس رونمایی از سه اثر چون آلبوم ۱۲ قطعه‌ای موسیقیایی تواشیح به نام «نور باران»، مجموعه ۲۰ قطعه انیمیشن‌های قرآنی حمایتی معاونت قرآن و عترت و نمایش یکی از آثار تولیدی به مدت دو دقیقه و زندگینامه ایزودتسو، اسلام‌شناس، قرآن‌پژوه و فیلسوف نامدار ژاپنی با عنوان «مردی از سرزمین آفتاب»  از دیگر بخش‌های آئین افتتاحیه است.
سخنران پایانی این مراسم سیدرضا صالحی‌امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدت ۴۰ دقیقه است.
گفتنی است؛ آئین افتتاحیه بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم دوشنبه، هشتم خردادماه، ساعت ۱۸ در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) با حضور مسئولان کشوری و لشکری و مدیران و پیشکسوتان قرآنی کشور برگزار می‌شود. /ص

ایکنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.