امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 61486
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 26 تیر 1396 - 11:16 | | ارسال توسط :

جشن دهه کرامت در مازندران برگزار می‌شود

جشن دهه کرامت ۳ مرداد امسال همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) در مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش بابل نوین،  محمد فوقی مسئول ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران با اشاره به اجرای دوازدهمین دوره نامه ای به امام رضا(ع) از سری برنامه های رضوی، گفت: برنامه های این دهه به صورت خودجوش و مردمی برگزارمی شوند.

وی افزود: جشن دهه کرامت همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) سه شنبه (٣ مرداد) آغاز می شود و جمعه (١٣ مرداد) همزمان با میلاد حضرت ثامن الحجج، علی ابن موسی الرضا(ع)، پایان می یابد.

مسئول ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران گفت : تجلیل از دختران محجبه هر دستگاه در ولادت حضرت کریمه اهل بیت، حضرت معصومه(س)، فرصت خوب برای بیان و شناساندن فضائل اخلاقی و شاخصه یک دختر مسلمان یعنی همان عفاف و حجاب است.

فوقی افزود: پخش صلوات خاصه امام رضا(ع)، برگزاری مسابقه فرهنگی «سبک زندگی دینی» در ٢٨٢ کتابخانه کانون های مساجد، برپایی ایستگاه صلواتی در هزار و ٨٢ کانون مساجد استان در ولادت حضرت معصومه (س) و امام هشتم، اجرای دوازدهمین دوره نامه ای به امام رضا(ع)،برگزاری برنامه ای برای مسجد، ساجدین و مساجد مزین به نام آن دو بزرگوار، اجرای مسابقات نقاشی، برگزاری عصر شعر رضوی و کتابت حدیث رضوی از سلسله الذهب امام رضا(ع) بخشی از برنامه های دهه کرامت درمازندران است./ص

باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.