امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 62905
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 13 مرداد 1396 - 11:18 | | ارسال توسط :

جلسه انتخاب نماینده دبیران کل احزاب ملی در کمیسیون ماده ۱۰ لغو شد

به گزارش بابل نوین، محمد امین رضازاده دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب در جلسه انتخاب نماینده دبیران کل احزاب ملی اظهار داشت: براساس قانون جدید فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی باید دو نفر از دبیران کل احزاب ملی و استانی عضو کمیسیون ماده ۱۰ احزاب شوند. وی با بیان اینکه ما ۲۴۷ حزب ملی و ۸۲ […]

به گزارش بابل نوین، محمد امین رضازاده دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب در جلسه انتخاب نماینده دبیران کل احزاب ملی اظهار داشت: براساس قانون جدید فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی باید دو نفر از دبیران کل احزاب ملی و استانی عضو کمیسیون ماده ۱۰ احزاب شوند.

وی با بیان اینکه ما ۲۴۷ حزب ملی و ۸۲ حزب استانی داریم ادامه داد: بر اساس مصوبه کمیسیون، جلسه انتخاب نماینده دبیران کل احزاب با حضور دو سوم از اعضا رسمیت می‌یابد که جلسه امروز به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا، برگزار نخواهد شد.

مدیر کل سیاسی وزارت کشور تصریح کرد: بعضی از احزاب میان خودشان برای انتخاب دبیر کلی اختلاف دارند، به همین دلیل گفتیم دبیران‌کلی که قصد حضور در جلسه انتخابات را دارند، باید نامه کتبی حزب را بیاورند.

وی تأکید کرد: امیدواریم احزاب از فرصت جدید به وجودآمده در قانون استفاده کنند. قانون جدید نقاط قوت و اشکالاتی هم داشته که باید اصلاح شود. برای اولین بار است که دو نفر از احزاب در مجمع تصمیم‌گیری مربوط به صدور مجوز‌ها، تأسیس، نظارت بر احزاب، صدور مجوز راهپیمایی و تجمعات حضور می‌یابند.

رضازاده خاطرنشان کرد: جلسه بعدی انتخاب نماینده دبیران کل احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب ، ۲۶ مرداد ماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود و این انتخابات با هر تعدادی از دبیران کلی که حضور داشته باشند، برگزار خواهد شد و امیدواریم که در این جلسه با حضور‌ حداکثری دبیر کل انتخاب شود.

گفتنی است در این جلسه حسین کمالی، مجید محتشمی، محمدزارع فومنی، کنعانی مقدم، قدرت الله حشمتیان، علی محمد غریبانی، علی شکوری راد، راه چمنی و کمیجانی از دبیران کل احزاب ملی حضور داشتند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.