امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 62901
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 13 مرداد 1396 - 11:33 | | ارسال توسط :

انهدام باند کلاهبرداری پیامکی میلیاردی در مازندران

به گزارش بابل نوین، سرهنگ حسن محمدنژاد رئیس پلیس فتای مازندران فت: در پی مراجعه و شکایت یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر کلاهبرداری پیامکی از وی، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت. وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با تحقیق از مالباخته دریافتند فرد یا افرادی با ارسال پیامک به مالباخته […]

به گزارش بابل نوین، سرهنگ حسن محمدنژاد رئیس پلیس فتای مازندران فت: در پی مراجعه و شکایت یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر کلاهبرداری پیامکی از وی، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با تحقیق از مالباخته دریافتند فرد یا افرادی با ارسال پیامک به مالباخته مبنی بر اینکه وی در مسابقه رادیویی برنده ۵۰ میلیون ریال کمک هزینه سفر شده است اطلاعات حساب بانکی وی را دریافت و از این طریق ۲۳۰ میلیون ریال از حساب بانکی  وی  برداشت کردند.

سرهنگ محمدنژاد گفت: کارآگاهان این پلیس با بررسی‌های تخصصی و اطلاعاتی رد دو متهم به نام‌های م-ق” و”ح-ع را در شهرپردیس استان تهران شناسایی  و دستگیر کردند.

رئیس پلیس فتای مازندران با بیان اینکه  ماموران در بازدید از مخفیگاه آنان ۲۴ عدد کارت عابر بانک به همراه تعدادی سیم کارت و کپی شناسنامه کشف کردند،گفت: متهمان در بازجویی‌ها ضمن اقرار به  جرم  اعلام کردند با همکاری و راهنمایی یکی از دوستانشان که در زندان به سر می‌برد، اقدام به کلاهبرداری پیامکی می‌کردند.

وی گفت: همدست زندانی این کلاهبرداران  نیز در زندان شناسایی شد و در تحقیقات پلیس به چندین فقره کلاهبرداری به ارزش بیش از یک میلیارد ریال اقرار کرد.

سرهنگ محمدنژاد گفت:  مردم به پیامک‌هایی که با مضمون برنده شدن در مسابقات و قرعه کشی‌ها یا انجام  امور خیریه برای آنها ارسال می شود و اطلاعات کارت بانکی  را درخواست می‌کنند، اعتماد نکنند./ص

باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.