امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 56025
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, انتخابات, فرهنگ و هنر, گالری عکس تاریخ انتشار : 10 اردیبهشت 1396 - 19:15 | | ارسال توسط :

جلسه هم‌اندیشی مدیران فضای مجازی بابل برگزار شد/تصاویر

به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابل، جلسه هم‌اندیشی با مدیران کانال‌های تلگرامی برتر و تاثیرگذار شهرستان بابل با محوریت مسائل انتخابات برگزار شد.


به گزارش بابل نوین، جلسه هم‌اندیشی با مدیران کانال‌های تلگرامی برتر و تاثیرگذار شهرستان بابل با محوریت مسائل انتخابات پیش از ظهر امروز در سالن کنفرانس ارشاد اسلامی بابل برگزار شد.
در این نشست هم‌اندیشی عیسی محمدی فیروزجایی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل ضمن تبریک این ایام فرخنده و خیرمقدم به فعالان فضای مجازی شهرستان اظهار کرد: از تلاش‌های مستمر مدیران کانال‌های تلگرامی بابل بویژه در اطلاع‌رسانی مناسب به شهروندان کمال تشکر را دارم.
وی افزود: فضای مجازی خصوصا کانال‌های تلگرامی در شورآفرینی،جذب مردم برای ترغیب، حضور گسترده و  پرشور در عرصه انتخابات ریاست‌ جمهوری، شوراهای اسلامی شهرها و روستاها در روز ۲۹ اردیبهشت تاثیری بسزا خواهند داشت.
رئیس اداره ارشاد بابل ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت فضای مجازی تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره به حضور فعال در فضای مجازی تاکید کردند، از نگاه ایشان اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی است.
در ادامه این جلسه، رییس اداره فضای مجازی ارشاد مازندران مدیران کانال‌های تلگرام را به رعایت سه اصل قانون، اخلاق و شرع مقدس توصیه کرد.
وی با بیان نکاتی در خصوص اهمیت جایگاه این مدیران افزود: مدیران کانال و فعالان فرهنگی از ظرفیت‌های رسانه‎شان در راستای تحکیم و تقویت انقلاب اسلامی استفاده کنند و از مسائل حساس جنگ‌نرم که توسط بیگانگان صورت می‌گیرد غافل نباشند.
در بخش بعدی این نشست مدیران کانال‌های برتر بابل از جمله بابل‌نیوز، بابل شهر بهارنارنج، بابل‌نوین و … با بیان دغدغه‌ها و راهبردهایشان به تبادل‌نظر با یکدیگر پرداختند.
گفتنی‌است این جلسه هم‌اندیشی با اعطای کتاب “شلاب” شامل مقالاتی درباره فرهنگ غنی مازندران خاتمه یافت.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.