امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3190
  پرینتخانه » علم و سلامت تاریخ انتشار : 27 فروردین 1394 - 12:04 | | ارسال توسط :

جلسه هماهنگی رؤسای ایرانی عضو اتحادیه دانشگاه های دولتی حاشیه دریای خزر برگزار گردید

به گزارش بابل نومه ، جلسه هماهنگی رؤسای ایرانی عضو اتحادیه دانشگاه های دولتی حاشیه دریای خزر با حضور مهندس رئیسی ملایی معاون استاندار و فرمانده ویژه شهرستان بابل، خانم آرامیده نماینده گروه همکاری های دو جانبه و چند جانبه مرکز همکاری های بین المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مسئولین دانشگاه های ایرانی […]

۱۳۹۴-۱-۲۶-۲۰۱۵۴۱۵۱۸۲۷۱۱۲۴۸۱۵۲۸۱۸۱۸۲۶

به گزارش بابل نومه ، جلسه هماهنگی رؤسای ایرانی عضو اتحادیه دانشگاه های دولتی حاشیه دریای خزر با حضور مهندس رئیسی ملایی معاون استاندار و فرمانده ویژه شهرستان بابل، خانم آرامیده نماینده گروه همکاری های دو جانبه و چند جانبه مرکز همکاری های بین المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مسئولین دانشگاه های ایرانی حاشیه دریای خزر در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار گردید.
دکتر جواد واثقی امیری رییس دانشگاه، ضمن عرض خیرمقدم به معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل، نماینده وزارت علوم و رؤسای دانشگاه های ایرانی حاشیه دریای خزر گفت: هدف از برگزاری این نشست دستیابی به هماهنگی بیشتر و برنامه ریزی دقیق تر برای برگزاری هجدهمین اجلاس اتحادیه در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل می باشد.
ایشان با بیان این که اتحاد و یکپارچگی رؤسای ایرانی دانشگاه های دولتی حاشیه دریای خزر در هفدهمین اجلاس -که در آستاراخان برگزار شد – بسیار عالی و هدفمند بود افزودند: باید برنامه ای تدوین گردد تا در راستای انجام آن برگزاری هجدهمین نشست، با سیاست های عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین سیاست های دانشگاه های عضو هماهنگ و در شأن جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه های ایرانی باشد.
رییس تنها دانشگاه صنعتی شمال کشور تاکید کردند: رویکرد دبیرخانه ایجاد هماهنگی و یکنواختی در سیاست و دسترسی به اتفاق نظر در زمینه نحوه برگزاری هجدهمین اجلاس می باشد.
دکتر واثقی امیری با اشاره به این که افزایش و گسترش ارتباطات بین المللی از رویکردهای مهم وزارت علوم می باشد افزودند: این اجلاس فرصت مناسبی برای دستیابی به دستاوردها و نتایج مفید و ارزنده برای نظام، کشور و دانشگاه است.
در ادامه خانم آرامیده نماینده گروه همکاری های دو جانبه و چند جانبه مرکز همکاری های بین المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن تشکر و قدردانی از دبیرخانه اتحادیه دانشگاه های دولتی ایرانی حاشیه دریای خزر گفت: از جمله تاکیدات وزارتخانه بر گسترش روابط بین الملل دانشگاه هاست و این ارتباطات یک فرصت برای پیشرفت کشور، مطرح کردن دانشگاه ها و پیشبرد اهداف معین شده در سیاست های دولت است.
ایشان تاکید کردند: صرف برقراری ارتباط بیشتر مشکلی را حل نمی کند؛ بلکه دستاورد و نتیجه برقراری ارتباطات باید دستیابی به راه ها و کانال هایی برای انعقاد تفاهم نامه و همکاری های بین الملل باشد.
سپس حجت الاسلام و المسلمین حسینی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ضمن عرض خیر مقدم، تبریک اعیاد و تاکید بر این که با توجه به شرایط خاص حاکم بر منطقه وحدت، همدلی و هم زبانی اعضا باید در هجدهمین اجلاس شاخص باشد، پیشنهاداتی را در راستای برگزاری هر چه بهتر این اجلاس ارائه نمودند که عبارت اند از: برنامه ای برای شناساندن ظرفیت های استان مازندران و همچنین شخصیت مرحوم نوشیروانی در نظر گرفته شود. ارتباط مناسب با وزارت امور خارجه برقرار گردد. این اجلاس پیوست فرهنگی متناسب با الگوی ایرانی اسلامی داشته باشد.
در ادامه هریک از اعضاء به ارائه نقطه نظرات و پیشنهاداتشان در راستای برگزاری هر چه بهتر و باشکوه تر هجدهمین اجلاس در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل پرداختند.
گفتنی است اتحادیه دانشگاه های دولتی حاشیه دریای خزر بیش از ۵۵ عضو دارد و رؤسای دانشگاه های مازندران، گیلان، علوم و منابع طبیعی گرگان، صنعتی نوشیروانی بابل، گلستان، بین المللی امام خمینی (ره) قزوین، تربیت مدرس تهران (دانشکده منابع طبیعی نور)، مرکز اقیانوس‌شناسی دریای خزر (نوشهر)، علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری و گنبد کاووس اعضای ایرانی این اتحادیه می باشند.

منبع : روابط عمومی دانشگاه نوشیروانی

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.