امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 82135
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 31 اردیبهشت 1397 - 17:22 | | ارسال توسط :

جنگ یمن ناشی از طمع‌ورزی‌های اقتصادی و نظامی است

به گزارش بابل نوین، به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، جنبش انصارالله یمن تحولات مناطق جنوبی این کشور را شاهدی بر خطر اشغالگری و تبعات ویرانگر آن بر سرزمین و مردم یمن خواند و تاکید کرد تجاوز به یمن و محاصره آن ناشی از طمع‌ورزی‌های اقتصادی، نظامی و امنیتی برخی از کشور‌های عربی است. محمد عبدالسلام، […]

به گزارش بابل نوین، به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، جنبش انصارالله یمن تحولات مناطق جنوبی این کشور را شاهدی بر خطر اشغالگری و تبعات ویرانگر آن بر سرزمین و مردم یمن خواند و تاکید کرد تجاوز به یمن و محاصره آن ناشی از طمع‌ورزی‌های اقتصادی، نظامی و امنیتی برخی از کشور‌های عربی است.

محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله، اظهار داشت: مردم یمن اجازه نخواهند داد افرادی در پی هرج و مرج آفرینی و ترویج بی‌مبالاتی به کشور باشند. بر خلاف ادعاها، که می‌گویند تجاوز به کشور و محاصره یمن برای حمایت از قانون و مشروعیت است، این جنگ ناشی از طمع‌ورزی‌های اقتصادی، نظامی و امنیتی است.

او تصریح کرد: کشور‌های متجاوز از خلاء سیاسی و اختلافات داخلی که از قبل از آغاز جنگ در یمن وجود داشت، سوء استفاده کردند، اما متجاوزان دامنه جنگ را تا هر اندازه‌ای که افزایش دهند باز هم بازنده خواهند بود.

/باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.