امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 69955
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 20 آبان 1396 - 19:43 | | ارسال توسط :

حصر سعد‌ حریری در ریاض کار بسیار زشتی است/عربستان قصد دارد خاورمیانه را در التهاب نگه دارد

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری گفت: حصر سعد‌ حریری از سوی عربستان کار بسیار زشتی است که یقیناً در دنیا هیچ طرفداری ندارد.

به گزارش بابل نوین،حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در مورد حصر سعد حریری توسط دولت سعودی بیان داشت: بعد از مرگ ملک عبدالله شاهد تغییرات و تحولات زیادی توسط عربستان نسبت به ایران،‌ سوریه، لبنان و عراق هستیم.

وی ادامه داد: حال که داعش را که عربستان به وجود آورد و تقویت کرد شکست خورده و سوریه و عراق نجات پیدا کردند، عربستان قصد دارد کاسه و کوزه‌ها را سر ایران بشکند و عنوان می‌کند که ایران است که در سوریه، عراق و لبنان دخالت می‌کند.

حجت‌الاسلام اکرمی اضافه کرد: به جای آنکه اشتباهات خود را ترمیم کنند و جنگ بیش از ۳۰ ماهه یمن را متوقف کنند و در رفتارشان تجدیدنظر کنند کارشان به دست محمد‌بن‌سلمان افتاده است که انصافاً هیچ تجربه و پختگی ندارد.

وی با تأکید بر اینکه محمد‌بن‌سلمان تصمیمات تندی می‌گیرد، گفت: این تصمیمات هم به ضرر خودشان و هم به زیان منطقه است و قصد دارند خاورمیانه را در التهاب و اضطراب قرار دهند.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری اظهار داشت: حصر سعد‌ حریری از سوی عربستان کار بسیار زشتی است که یقیناً در دنیا هیچ طرفداری ندارد. راهش این نیست که لبنان را حیاط خلوت خودشان قرار دهند.

حجت‌الاسلام اکرمی، بیان داشت: لبنان برای خودش قانون و دولت دارد و همه کارها باید در داخل کشور و با تصمیم خودشان انجام شود و اگر بخواهد عربستان لبنان را حیاط خلوت و سعد حریری را هم نوکر خودش بداند یقیناً نتیجه‌ای نمی‌گیرد و بر شکست‌هایش در منطقه افزوده می‌شود.

منبع:فارس

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.