امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 84678
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار ویژه, گالری عکس, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 05 آذر 1397 - 15:09 | | ارسال توسط :

اجتماع بزرگ بسیجیان بابل رقم خورد

شور و شعور بسیجیان بابل در اجتماع بزرگ "حماسه حضور" به‌رخ دشمنان ایران اسلامی کشیده شد.

به گزارش بابل نوین، همزمان با پنجم آذر روز تشکیل نهاد انقلابی بسیج مستضعفین، اجتماع بزرگ بسیجیان بابل در امام‌زاده قاسم این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم که با نام “حماسه حضور” برگزار شد سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به‌ظرفیت عظیم بسیج از مسئولان خواست در جهت عمل به فرامین رهبری از جمله اقتصاد مقاومتی و حل بسیاری مشکلات کشور با راهبرد مقاومت و ایستادگی از نیروی انسانی بسیج مردمی استفاده کنند.

وی در این مراسم با انتقاد از برخی سیاست‌های دولتمردان و برخی عناصر داخلی دشمن، مشکلات کشور را ناشی از سوء تدبیری مسئولان در جهت مردمی کردن اقتصاد مقاومتی دانست.

پایان بخش سخنرانی سردار بابایی همراه شد با تحلیل نامبرده در مورد وضعیت کشور بحرین و برخورد استکبار جهانی با جبهه مقاومت که بسیجیان شهرستان بابل با سردادن شعار الله‌اکبر حمایت خود را از مردم مظلوم این کشور و جبهه مقاومت اعلام کردند.

گفتنی است در ابتدای این مراسم سرهنگ مرتضی رمضانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل ضمن تقدیر از حضور پرشور بسیجیان شهرستان با وجود سرمای شدید هوا در این میعادگاه شهدا، از آنان خواست پیرو ولایت باشند و با روحیه مقاومت، سلاح ایمان و بصیرت در صحنه حضور داشته باشند.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.