امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 43251
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, با شهدا, سخن سردبیر, سیاسی, مذهبی, نماز،نماز جمعه، قرآن تاریخ انتشار : 17 دی 1395 - 15:30 | | ارسال توسط :

حمله به قوه قضائیه دستور کار عناصر ضد انقلاب و مقدمه‌سازی برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده است

امام جمعه بابل گفت: متاسفانه حمله به قوه قضائیه در دستور کار عناصر ضد انقلاب قرار گرفت، و این مسئله مقدمه‌سازی برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده است تا دوباره التهاب ایجاد کنند.

به گزارش بابل نوین، حجت‌الاسلام مجتبی روحانی امام جمعه بابل در خطبه‌های نمازجمعه امروز با گرامی‌داشت میلاد امام عسکری(ع)، اظهار کرد: امام عسکری(ع) در جوانی به شهادت رسید و دوران امامت ایشان بسیار کوتاه بود، اما در همین دوران کوتاه تلاش زیادی برای اسلام انجام داد.

وی افزود: دفاع جدی امام حسن عسکری(ع) از اسلام و مقابله با شبهه افکنی‌های دشمنان با پاسخ‌های علمی و جدی به این شبهات از سوی ایشان همراه بود.

امام جمعه بابل با اشاره به زوایای شخصیت حضرت معصومه(س) ادامه داد: بعد از امام رضا(ع) در میان فرزندان امام کاظم(ع) برجسته‌ترین فرزندان ایشان بوده‌اند، زیارت حضرت معصومه(س) بنا بر برخی روایات برابر با زیارت امام حسین(ع) است و ولایتمداری حضرت معصومه برای ما درس بزرگی است.

این مقام مسئول با اشاره به وقایع تاریخی هفته پیش رو گفت: تلخ‌ ترین و خسارت بارترین مساله در ۱۷ دی ماه، دستور کشف حجاب رضاخان بود، دشمن برای دین‌زدایی در جامعه ما محوری‌ترین مساله را بی حجابی در جامعه قرار داد.

وی با انتقاد از عدم توجه جدی به حجاب، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین وظیفه دولت اسلامی توجه به حجاب و ترویج و اشاعه این فریضه است.

حجت‌الاسلام روحانی ادامه داد: دشمن برنامه‌های فرهنگی زیادی را از سوی رسانه‌های خود برای ترویج بی‌بندو باری و بی‌حجابی در جامعه پیاده می‌کند اما متاسفانه اهتمام جدی برای مساله حجاب در جامعه از سوی مسئولین دیده نمی‌شود.

وی با قیاس توجه و اهتمام دولت یازدهم برای رونمایی و تبلیغ حقوق شهروندی با ترویج حجاب و عفاف تصریح کرد: قاطبه مردم در جامعه اسلامی و دینی بر توجه دولت به حجاب تاکید دارند و انتظار ما این  است که در  کنار حقوق شهروندی از حریم عفاف و حجاب هم صیانت شود.

خطیب جمعه بابل با اشاره به قیام ۱۹ دی قم و جرقه انقلاب اسلامی در سال ۵۶ گفت: قیام ۱۹ دی پس از اهانت روزنامه اطلاعات به ساحت امام راحل و مقام مرجعیت شکل گرفت و سرکوب بی‌رحمانه ماموران شاه هم نتوانست این جریان را متوقف کند، در مقاله معروف روزنامه اطلاعات در سال ۵۶ به جز اهانت به امام راحل، دفاع از بی حجابی و اهانت به مساله حجاب بود.

وی با اشاره به شهادت طلبه بابلی در قیام ۱۹ دی قم  گفت: یاد و خاطره طلبه شهید علی اصغر ناصری را در قیام ۱۹ دی گرامی می‌داریم.

روحانی ادامه داد: شهدا برای احیای حجاب به شهادت رسیدند و در وصیت نامه‌های آنان بارها این مساله مورد تاکید قرار گرفته است.

وی با اظهار تاسف از عدم توجه به حجاب در برخی خانواده‌های به ظاهر مذهبی گفت: متاثرم مادری چادری است اما دختر و نوه‌اش بدون حجاب اسلامی هستند.

امام جمعه بابل با اشاره به حملات ماه‌های اخیر برخی عناصر به قوه قضائیه اظهار کرد: متاسفانه حمله به قوه قضائیه در دستور کار عناصر ضد انقلاب قرار گرفت، و این مسئله مقدمه‌سازی برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده است تا دوباره التهاب ایجاد کنند.

وی افزود: به دنبال مشوش کردن فضای کشور هستند و متاسفانه برخی عناصر داخلی هم پیاده نظام این جریان هستند، بی‌بی‌سی هم عامل رسانه‌ای در این مسیر است و افرادی در داخل کشور این خط را پیگیری می‌کنند تا اقتدار قوه قضائیه را زیر سوال ببرند.

حجت‌الاسلام روحانی تصریح کرد: نهادی که می‌تواند صیانت کشور را حفظ و در دفاع از منویات مقام معظم رهبری و امنیت امور کشور تاثیر گذارباشد قوه قضائیه است.

وی در پایان گفت: برخورد جدی‌تر با عناصر اخلال‌گر امنیت کشور و قطع کردن جریان‌های نفوذی در کشور خواسته ما است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.