امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 75524
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 07 دی 1396 - 18:25 | | ارسال توسط :

خانواده‌ها باید برای زندگی مهارت‌های لازم را ببینند

به گزارش بابل نوین، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از تشکیل کارگروه نهاد خانواده در ایران و عراق خبر داد و گفت: ضرورت دارد که از طریق فعالیت‌های فرهنگی در بقاع متبرکه خانواده‌ها مهارت‌های لازم را برای زندگی، آموزش ببینند. حجت‌الاسلام والمسلمین احمد شرفخانی روز چهارشنبه (ششم دی‌ماه) در پنجمین نشست نمایندگان […]

به گزارش بابل نوین، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از تشکیل کارگروه نهاد خانواده در ایران و عراق خبر داد و گفت: ضرورت دارد که از طریق فعالیت‌های فرهنگی در بقاع متبرکه خانواده‌ها مهارت‌های لازم را برای زندگی، آموزش ببینند.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد شرفخانی روز چهارشنبه (ششم دی‌ماه) در پنجمین نشست نمایندگان اعتاب مقدس جهان که در هتل ارم برگزار شد، با بیان اینکه وظیفه تمام کارگروه‌های تشکیل شده ارائه برنامه‌های پیشنهادی به نمایندگان خود در آستان‌های مقدس است، اظهار کرد: نمایندگان هر آستان وظیفه دارند برنامه‌های پیشنهادی را ارائه و سپس به تصویب آن اقدام کنند تا برنامه‌های تصویب شده به برنامه‌ نهایی تبدیل شود.

وی ادامه داد: کارگروه نهاد خانواده در ایران و عراق تشکیل شده و در بحث آموزش در کارگروه خانواده، هر دو کشور فعالیت دارند. در این نشست باید برای چند کارگروه دیگر برنامه‌های مشترکی تصویب و ارائه شود.

شرفخانی خاطرنشان کرد: آموزش‌های مهارت زندگی برای خانواده‌ها مهم است، چرا که بسیاری از اختلافات در نبودِ اطلاعات کافی در حوزه مهارت‌های زندگی است، بنابراین خانواده‌ها باید مهارت‌های لازم برای زندگی را آموزش ببینند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: باید این برنامه‌های آموزشی را در قالب برنامه‌های تصویب و به آستان‌های مقدس ارائه بدهیم. برنامه‌های آموزشی باید با دو رویکرد برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت برای زائران ارائه شود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.