امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 27859
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, سخن سردبیر, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 03 مرداد 1395 - 19:29 | | ارسال توسط :

خبرنگاران سربازان گمنام و بی‌ادعای عرصه اطلاع‌رسانی هستند

فرماندار بابل گفت: تقدیر شایسته از زحمت‌کشان فرهیخته رسانه که سربازان گمنام و بی‌ادعای عرصه اطلاع‌رسانی و خدمت به مردم هستند از وظایف دولت تدبیر و امید، مسئولان و دستگاه‌های همکار است و باید در این زمینه فعال عمل کنند.

۱۱۱

به گزارش بابل نوین، پیش از ظهر امروز جلسه کمیته گرامیداشت هفته خبرنگار با حضور محمدتقی عباسپور معاون استاندار و فرماندار ویژه بابل، روسای ادارات مختلف و جمعی از خبرنگاران در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این نشست محمدتقی عباسپور با اشاره به زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی اصحاب رسانه در طول سال اظهار کرد: با توجه به اطلاع رسانی مفید اصحاب قلم و رسانه در نشریات چاپی و سایت‌های خبری بدون اغراق باید این مسئله را عنوان کرد که در برخی موارد حتی از بسیاری از پرسنل مجموعه در آگاهی بخشی اجتماعی موفق تر عمل می کنند و به نوعی خبرنگاران کارمندان بدون دستمزد هستند.

وی افزود: با توجه به اطلاع رسانی‌های درستی که از سوی خبرنگاران انجام می شود اعتماد عمومی مردم نسبت به این قشر زحمت کش بسیار بالاست و باید از این اطمینان شایسته به نحو شایسته‌تر استفاده شود.

فرماندار بابل ادامه داد: باور عمومی مردم به خبرنگاران بسیار مهم است و در همین راستا ادارات موظف هستند جهت آگاهی بخشی درست عملکرد خود و رفع مشکلات و نقصان در کار از این ظرفیت استفاده کنند.

این مقام مسئول با اشاره به در پیش بودن هفته و روز خبرنگار خاطرنشان کرد: تقدیر و تشکر شایسته از زحمت‌کشان فرهیخته رسانه که سربازان گمنام و بی‌ادعای عرصه اطلاع‌رسانی و خدمت به مردم هستند از وظایف دولت تدبیر و امید، مسئولان و دستگاه‌های همکار است  که در این زمینه فعال عمل کنند.

عباسپور تصریح کرد: باید صرف نظر از جریانات موجود سیاسی و اجتماعی به خبرنگاران احترام گذاشت، روسای ادارات و مدیران روابط عمومی‌ها با همکاری تنگاتنگ در جهت اطلاع‌رسانی گام‌های بلندتری بردارند.

وی در ادامه خبر از تشکیل کمیته بزرگداشت روز خبرنگار در این فرمانداری داد و گفت: وظیفه این کمیته هماهنگی بین دستگاه‌ها، ادارات، سازمان‌ها و نهادهای شهرستان جهت هرچه با شکوه‌تر برپا شدن جشن روز خبرنگار بصورت متمرکز است و در این مسیر باید تلاش جدی صورت پذیرد.

 گفتنی است در پایان این مراسم برخی از خبرنگاران به مشکلات خبری و اطلاع‌رسانی خود در سطح شهرستان بابل اشاره و قرار شد فرماندار محترم و کمیته مربوطه پیگیری لازم جهت برطرف شدن این موانع را انجام دهند.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.