امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 82524
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 28 خرداد 1397 - 11:30 | | ارسال توسط :

خرید بیش از ۳۰ هزارتن کلزا در مازندران

به گزارش بابل نوین، سید محمد جعفری مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشورگفت: از سال زراعی جاری تاکنون ۳۰ هزار و ۴۱۳ تن کلزا به ارزش ۸۲۴ میلیارد و ۸۲۱ میلیون ریال از ۲۰ مرکز خرید شرکت غله در مازندران خریداری شد. وی افزود: تاکنون ۴۰۸ میلیارد و ۶۳۳ میلیون ریال از مطالبات […]

به گزارش بابل نوین، سید محمد جعفری مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشورگفت: از سال زراعی جاری تاکنون ۳۰ هزار و ۴۱۳ تن کلزا به ارزش ۸۲۴ میلیارد و ۸۲۱ میلیون ریال از ۲۰ مرکز خرید شرکت غله در مازندران خریداری شد.

وی افزود: تاکنون ۴۰۸ میلیارد و ۶۳۳ میلیون ریال از مطالبات کشاورزان کلزاکار مازندرانی از سامانه خرید تضمینی بانک عامل پرداخت شد.

جعفری با بیان اینکه در مراکز خرید، دانه‌های روغنی با رطوبت بین ۱۰ تا ۲۰ درصد را میتوان تحویل گرفت، گفت: بر اساس دستور العمل خرید تضمینی کلزا قیمت پایه خرید تضمینی هر کیلوگرم دانه روغنی کلزا با دو درصد ناخالصی و ۱۰ درصد رطوبت ۲۸ هزار و ۶۶۵ ریال تعیین شده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشورگفت: تا زمانی که کشاورزان کلزا برای تحویل داشته باشند مراکز خرید تضمینی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ دائر خواهند بود.

جعفری افزود: شهرستان‌های بهشهر، میاندرود و نکا به ترتیب با ۲۵، ۲۰ و ۱۶ درصد بیشترین خرید کلزا را در مازندران را دارا هستند.

/باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.