امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 77167
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 01 بهمن 1396 - 10:43 | | ارسال توسط :

خرید توافقی ۲۳۶ تن برنج پر محصول در مازندران

به گزارش بابل نوین، سید محمد جعفری مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور  با بیان اینکه خرید برنج‌ های ندا، نعمت و شیرودی در دو مرکز خرید مازندران در شهرستان‌ های نکا و بابل از ۱۳ دی آغاز شد، گفت: تاکنون ۱۱ تن برنج ندا و نعمت و ۲۲۵ تن برنج شیرودی و […]

به گزارش بابل نوین، سید محمد جعفری مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور  با بیان اینکه خرید برنج‌ های ندا، نعمت و شیرودی در دو مرکز خرید مازندران در شهرستان‌ های نکا و بابل از ۱۳ دی آغاز شد، گفت: تاکنون ۱۱ تن برنج ندا و نعمت و ۲۲۵ تن برنج شیرودی و در مجموع ۲۳۶ تن برنج به صورت توافقی از کشاورزان مازندران خریداری شد.

وی افزود: با معرفی نامه سازمان جهاد کشاورزی، برنج ندا و نعمت به مبلغ ۴۸۵۰ تومان و برنج شیرودی به مبلغ ۵۴۵۰ تومان با ۸ درصد شکستگی خریداری می‌شود.

مدیر عامل شرکت و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور گفت: با تمهیدات به عمل آمده و هماهنگی‌های صورت گرفته از طرف این شرکت، دو مرکز خرید توافقی برنج صدری هاشمی در استان گیلان و در شهرستان‌های رشت و رودسر داِیر شد.

جعفری افزود: خرید برنج صدری هاشمی با هشت درصد شکستگی و با قیمت ۹۱ هزار ریال و تنها با معرفی نامه جهاد کشاورزی استان گیلان به صورت خرید توافقی انجام می‌پذیرد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور با بیان اینکه هیچ برنجی در گیلان خریداری نشده است، گفت: مراکز خرید برنج شرکت غله در استان گیلان و مازندران تا ۱۵ بهمن امسال آماده دریافت برنج از کشاورزان است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.