امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 77719
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 07 بهمن 1396 - 18:22 | | ارسال توسط :

خطیبی: دولت هر چه سریعتر قیمت نظارت را واقعی کند

به گزارش بابل نوین، بیژن خطیبی عضو هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با اشاره به انباشت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه در سازمان نظام مهندسی، اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی همانند مؤسسات مالی سرمایه مربوط به خود را دارد و هیچکس حق دخالت در امور اجرایی آن را ندارد. وی در ادامه […]

به گزارش بابل نوین، بیژن خطیبی عضو هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با اشاره به انباشت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه در سازمان نظام مهندسی، اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی همانند مؤسسات مالی سرمایه مربوط به خود را دارد و هیچکس حق دخالت در امور اجرایی آن را ندارد.

وی در ادامه افزود: طبق مجامع تعریف شده در استان تهران، این سازمان حق برداشت پول به جز ساخت ساختمان جدید و یا امور رفاهی را ندارد.

خطیبی تصریح کرد: در مبحث دو مقررات ملی ساختمان و طبق شیوه نامه اجرایی، مالک، حق نظارت بر ساختمان را به حساب سازمان واریز می‌کند و ۵ درصد از آن طبق قانون حذف و به حساب سازمان واریز می‌شود.

عضو هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با بیان اینکه کیفیت ساخت و ساز و مشکلات نظام مهندسی با حذف این ۵ درصد افزایش نمی‌یابد، گفت: دولت باید حق‌الزحمه نظارت مهندسان را مانند سایر ارگان‌ها واقعی کند تا مشکلات این حوزه برطرف شود.

وی در ادامه تأکید کرد: در بسیاری از موارد قیمت نظارت از سوی مهندسان غیرمنطقی است، در نتیجه دولت باید هرچه سریعتر قیمت نظارت را واقعی کند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.