امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 67286
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 16 مهر 1396 - 19:39 | | ارسال توسط :

خوشا به حال کسی که از بهشت توهمی آمریکا اخراج شود

دبیرکل جنبش توحید اسلامی لبنان اظهار داشت که آمریکا به عنوان حامل اصلی تروریسم حق سخن گفتن از مبارزه با این پدیده را ندارد.

به گزارش بابل نوین، شیخ بلال شعبان دبیرکل جنبش توحید اسلامی لبنان در پیامی از درج نام رمضان عبدالله شلح دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در لیست سیاه و تروریستی آمریکا به عنوان دلیلی بر عملکرد صحیح وی و اقدامات مجاهدانه جنبش یاد کرد.

وی با اشاره به اینکه حمله دشمنان بهترین مساله برای هر فردی به شمار می آید، افزود: آمریکا امروزه با رسیدن ترامپ به قدرت از وقاحت و جنایت بیشتری برخوردار شده و ظلم و ستم این کشور افزایش یافته است.

این روحانی اهل تسنن تصریح کرد: این کشور به دفاع از رژیم صهیونیستی پرداخته و در قبال جنایت و فاجعه های این رژیم سکوت اختیار می کند و از کشورهای جهان می خواهد از رژیم حمایت کرده و توجیه های آن را بپذیرند.

در ادامه این پیام آمده است: آمریکا که سرخپوستان به عنوان ساکنان اصلی این کشور را قتل عام کرده و دولت ظالم خود را بر روی پیکر و جمجه های آنان تاسیس کرد، به هیچ وجه حق ندارد خود را میزان تقسیم مردم به تروریست و معتدل قلمداد کند.

شیخ بلال شعبان ادامه داد: کشوری که هیروشیما و ناکازاکی را با بمب اتم بمباران و انواع سلاح ها را علیه ویتنام استفاده می کند و به کشتار و تخریب انسان و درخت و سنگ می پردازد، حق سخن گفتن درباره تروریسم را ندارد و غیرمنطقی است که مقاومت را تروریسم بداند.

وی خاطرنشان ساخت: آمریکایی که افغانستان و عراق را بدون دلیل موجه اشغال کرده و بیش از یک میلیون عراقی را کشته است، نمی تواند نسبت به تروریسم هشدار داده و جهانیان را به تشکیل ائتلاف علیه این پدیده فراخواند.

دبیرکل جنبش توحید اسلامی از آمریکا به عنوان مسؤول اصلی گرمایش جهانی و آلودگی آب و هوا یاد کرد و افزود: این کشور در حالی از تروریسم سخن می گوید که نه تنها از اشغال فلسطین به دست رژیم صهیونیستی حمایت کرده و شریک جرم جنایت علیه فلسطینیان به شمار می آید بلکه با وقاحت تمام فرزندان فلسطین را در لیست تروریستی می گنجاند.

در بخش پایانی این پیام تصریح شده است: اگر دفاع از سرزمین به معنای تروریسم باشد پس ما تروریست هستیم، اگر مقاومت ما در برابر ظلم شما و سرقت ثروت هایتان، تروریسم باشد پس ما تروریست هستیم و خوشا به سعادت کسی که از بهشت توهمی آمریکا نجات یابد چرا که مطمئنا وارد رحمت الهی خواهد شد./م

منبع: رسا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.