امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 57311
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 28 اردیبهشت 1396 - 14:54 | | ارسال توسط :

خیّران برای جبران خسارات زلزله ورود کنند/حضور به موقع و تاثیر گذار نیروهای هلال‌احمر مایه آرامش است

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: حضور به موقع و تاثیر گذار نیروهای هلال‌احمر در ساعات اولیه در کنار حادثه دیدگان مایه آرامش و افتخار است.

به گزارش بابل نوین، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر که صبح روز چهار شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه به منظور بازدید از مناطق زلزله زده استان خراسان شمالی به این منطقه سفر کرده است، پس از بازدید از این مناطق و دریافت گزارش های مرتبط با خدمات رسانی از سوی بخش های مختلف امدادی و به ویژه هلال احمر، در جمع مدیران، کارکنان و نیروهای امدادی این مجموعه حضور به موقع و تاثیر گذار نیروهای هلال‌احمر در ساعات اولیه در کنار حادثه دیدگان را مایه آرامش و افتخار دانست.

حجت الاسلام و المسلمین معزی گفت: تشکیل تیم های واکنش سریع بسیار موثر و اقدام شایسته ای بود و البته از حدود ۳ ماه گذشته ظرفیت کمک رسانی مجموعه به طور کامل و در حوادث مختلف به خوبی برای یاری حادثه دیدگان به کار گرفته شده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین معزی حضور به موقع نیروهای هلال احمر در کنار حادثه دیدگان را مایه آرامش آن ها دانست و افزود: احساس آرامش و امنیت روانی از امداد و نجات مهم تر است و حضور به موقع نیروهای هلال احمر به عنوان بازویی قوی در کنار حادثه دیدگان می تواند عامل مهمی برای تسکین و آرامش حادثه دیدگان قلمداد شود.
وی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده بیان کرد: هر چند امکانات جمعیت هلال احمر کشور محدود است اما با این وجود نیروهای هلال احمر در حادثه اخیر به موقع در صحنه حاضر شدند و با تجربه ای که داشتند توانستند در کوتاه ترین زمان ممکن اقدامات موثر را برای امدادرسانی و خدمات رسانی به مردم ارائه بدهند.
وی با تقدیر از مدیریت امداد و نجات جمعیت و هلال احمر افزود:در ۶ ماه گذشته مدیریت امداد و نجات همواره در سریع ترین زمان ممکن در صحنه های مختلف حادثه حاضر شده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین معزی با اشاره با آسیب جدی به ۴ هزار واحد مسکونی روستایی و شهری در زلزله اخیر خراسان شمالی اظهار داشت: با توجه به وسعت حادثه می طلبد که خیرین این استان برای جبران خسارات وارده به آسیب دیدگان وارد عمل شوند و امامان جمعه، خطباء و روحانیون نیز مردم را در این زمینه تشویق کنند.
نماینده مقام معظم رهبری و هیئت همراه در بازدید از مناطق زلزله زده در جمع آسیب دیدگان حضور یافته و با آنان به گفتگو نشستند.
وی ضمن ابلاغ سلام ، همدردی و اظهار تاسف رهبر فرزانه انقلاب به آسیب دیدگان اظهار داشت: پس از وقوع این زمین لرزه نیروهای هلال احمر به سرعت وارد عمل شدند و به امدادرسانی به زلزله زدگان پرداختند و در حدود ۷۲ ساعت گذشته نیروهای امدادی تمام تلاش خود را برای کاهش آسیب های ناشی از این بلای طبیعی انجام داده اند و تقدیر مردم از خدمات رسانی به موقع نیروهای هلال احمر حاکی از این موضوع است.
وی تصریح کرد: آوار برداری و بازسازی منازل تخریب شده سخت و طولانی است اما همه دستگاه های خدمات رسان باید در این زمینه با به کار گیری همه امکانات نسبت به رفع مشکلات و موانع اقدام کنند./ص
باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.