امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 75867
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 10 دی 1396 - 15:47 | | ارسال توسط :

دارالقرآن بسیج کشور در آستانه تعطیلی/ برکناری رئیس

به گزارش بابل نوین، براساس خبرهایی از برخی منابع، رحیم قربانی، رئیس دارالقرآن بسیج کشور از مسئولیتی که در این دارالقرآن داشته کنار گذاشته شده است. این در حالی است که پیش از این محدودیت‌هایی در فعالیت‌های دارالقرآن بسیج صورت گرفته و این دارالقرآن تا یک ماه دیگر باید بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن […]

به گزارش بابل نوین، براساس خبرهایی از برخی منابع، رحیم قربانی، رئیس دارالقرآن بسیج کشور از مسئولیتی که در این دارالقرآن داشته کنار گذاشته شده است.

این در حالی است که پیش از این محدودیت‌هایی در فعالیت‌های دارالقرآن بسیج صورت گرفته و این دارالقرآن تا یک ماه دیگر باید بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن بسیج را برگزار کند.
براساس شنیده‌های غیر رسمی، معاونت تعلیم و تربیت بسیج مستضعفین که دارالقرآن بسیج زیر نظر آن فعالیت دارد، خواهان این موضوع بوده است که این دارالقرآن فعالیت خود را تا حد یک دفتر و استقرار یک کارشناس در همان معاونت تعلیم وتربیت کاهش دهد.
دارالقرآن بسیج کشور که حدود ۲۵ سال قبل و زیر نظر معاونت فرهنگی بسیج شکل گرفت، بعد از چند سال فعالیت برای ارتقاء فعالیت‌ها و مردمی‌تر شدن، زیر مجموعه معاونت تعلیم و تربیت شد و فعالیت‌ها در حین ادامه‌دار بودن اما روزبه‌روز کم رنگ تر می‌شد تا اینکه اوج این کاهش فعالیت‌ها به تعطیلی مسابقات قرآن بسیج در دوره بیست و پنجم انجامید.
در زمان افتتاح دارالقرآن بسیج مستضعفین اظهارنظرهای جالبی صورت گرفت که از جمله آنها می‌توان اظهارات سردار نقدی، فرمانده وقت بسیج اشاره کرد که از دارا بودن ظرفیت جهانی شدن این دارالقرآن صحبت به میان آورده بود.
یادآور می‌شود، رحیم قربانی همچنان رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.