امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 58333
  پرینتخانه » فرهنگ و هنر, مذهبی تاریخ انتشار : 09 خرداد 1396 - 17:25 | | ارسال توسط :

دانشجویان زیر سایه دشمن قرار نگیرند

حجت‌الاسلام جوشقانیان ریشه رفتارهای نامتعارف را سخنان انتخاباتی برخی کاندیداها دانست و گفت: برخی با به میان کشیدن «اسلام رحمانی»، قرار دادن آن در مقابل اسلام ناب و همچنین ادعای ایکه جوانان باید نشاط داشته باشند، سعی دارند تا جوانان ما را منحرف کنند.

به گزارش بابل نوین،حجت‌الاسلام حسین جوشقانیان با اشاره به اینکه شهر مقدس قم، شهری مذهبی بوده، همچنین بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) در آن هست و در روایات آن را آشیانه اهل بیت(ع) خوانده اند، گفت:‌ اینکه عده ای در دانشگاه به بهانه جشن انتخاباتی، در آن رفتارهای نامتعارف از خود نشان داده و حرمت ها را زیر سؤال ببرند، هیچگونه همخوانی با فضای معنوی این شهر ندارد.

ریشه رفتارهای نامتعارف را سخنان انتخاباتی برخی کاندیداها است

دبیر شبکه ملی فعالان جهاد و شهادت ریشه رفتارهای نامتعارف را سخنان انتخاباتی برخی کاندیداها دانست و اظهار داشت: برخی با به میان کشیدن «اسلام رحمانی»،  قرار دادن آن در مقابل اسلام ناب و همچنین ادعای ایکه جوانان باید نشاط داشته باشند، سعی دارند تا جوانان ما را منحرف کنند.

وی ادامه داد: جای تأسف دارد که فردی در عرصه انتخابات کاندیدا شده و هنگامی که می‌شنود طلاب و جوانان انقلابی، سند آموزشی ۲۰۳۰ یونسکو را به نقد کشیده‌اند، زود موضع گیری می‌کنند، اما چطور در مقابل این اقدام که حرمت قم را زیر سؤال برده است بی‌تفاوتند؟

چرا مسؤولان متوجه نیستند؟

حجت‌الاسلام جوشقانیان خاطرنشان کرد: جای بسی تأسف است که برخی برای اجرایی کردن قرارداد ننگین ۲۰۳۰ که سراسر روح لیبرالیستی بر آن حاکم است، ملزم می‌شوند و هیچ توجهی ندارند که یونسکو با اینگونه قراردادها و همچنین تراریخته ها اصل اسلام را نشانه رفته است.

چگونه به قانون ملزمند و قانون شکنی می‌کنند؟

عضو هیأت امنای مؤسسه روایت سیره شهدا در پاسخ به جمله ای که در جلسه دوم خرداد در دانشگاه صنعتی قم مبنی بر اینکه  «ولایت فقیه از این جهت برای ما قابل احترام است که در قانون آمده است و ما خواهان محدود کردن قدرت سیاسی رهبری هستیم»، ابراز داشت: چگونه از یک طرف التزام به قانون را مطرح می‌کنند، اما از سوی دیگر به سهولت قانون‌شکنی کرده و از سران فتنه که به دستور شورای امنیت ملی در حصر هستند، نام می‌برند؟

وی اضافه کرد: بسیاری از جوانان به دست فتنه گران در سال ۸۸ کشته شدند، هشت ماه کشور در حالت جنگ داخلی به سر می‌برد و افراد فتنه گر در حال آشوب‌گری و شورش بودند؛ اینها را چگونه می‌توان فراموش کرد؟

ویژگی‌های یک دانشجوی تراز اسلامی

حجت‌الاسلام جوشقانیان ویژگی‌های دانشجویان تراز اسلامی را اینگونه توصیف کرد: با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در می‌یابیم یک دانشجو باید با بصیرت، دارای عمل به موقع، توطئه شناس و دشمن شناس باشد.

وی در پایان یادآور شد: یک دانشجوی تراز اسلامی با بصیرت خود معارف را می‌شناسد و توجه دارد که دشم در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، عقیدتی، اقتصادی و امنیتی چه برنامه‌ریزی‌هایی برای انقلاب دارد و مراقب است تا در سایه دشمن قرار نگیرد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.