امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 58484
  پرینتخانه » اخبار بابل, سخن سردبیر تاریخ انتشار : 11 خرداد 1396 - 11:05 | | ارسال توسط :

دانشگاه صنعتی بابل در میان ۱۰ دانشگاه صنعتی برتر کشور

سرپرست پايگاه استنادی علوم جهان اسلام در آخرین گزارش خود از حضور دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در رتبه پنجم دانشگاه‌های صنعتی برتر کشور خبر داد.

به گزارش بابل نوین  به نقل از بلاغ ، محمدجواد دهقانی سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس اطلاعات مستخرج از پایگاه استنادی اسکوپوس تعداد مدارک کشور از مرز ۵۰ هزار مدرک گذشت.

وی افزود: از جمهوری اسلامی ایران در سال ۲۰۱۶ میلادی در این پایگاه ۵۰ هزار و ۲۳۶ مدرک نمایه‌سازی شده است. در سال ۲۰۱۵ میلادی تعداد مدارک ۴۳ هزار و ۶۲۰ مورد بود، بنابراین در سال ۲۰۱۶ نسبت به سال ۲۰۱۵ میلادی کمیت تولید علم کشور از یک رشد ۱۵٫۲ درصدی برخوردار بوده است.

سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام گفت: در سال ۲۰۱۶ میلادی، در بین دانشگاه‌های صنعتی کشور به ترتیب دانشگاه‌های صنعتی امیرکبیر، صنعتی شریف، صنعتی اصفهان، علم و صنعت ایران، صنعتی نوشیروانی بابل و مالک اشتر بیشترین تعداد مقالات را تولید کرده‌اند.

گفتنی است دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل بر اساس اعلام پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، رتبه ششم را در بین دانشگاه‌های صنعتی کشور در سال ۲۰۱۵ داشت که این رتبه در سال ۲۰۱۶ به رده پنجم ارتقا یافت.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.