امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 66738
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 08 مهر 1396 - 9:57 | | ارسال توسط :

سرگیجه در باشگاه نفت تهران

حمید درخشان سرمربی جدید تیم نفت تهران شد و پژواک کرم پور که این باشگاه از او به عنوان مربی ایرانی-المانی یاد کرده مدیرفنی تیم شد.

به گزارش بابل نوین، بنا براعلام باشگاه نفت قرار بوده کرم پور سرمربی تیم باشد اما حالا به عنوان مربی و مدیرفنی(!) منصوب شده است.

حمید منوچهری که قبلا با درخشان همکاری داشته هم سرپرست تیم شد. این در حالی است که گفته می شود کریمی بخاطر برخی مشکلات به جهانیان مالک باشگاه هشدار داده بود اگر وضعیت بهبود نیابد کناره گیری خواهد کرد اما جهانیان هشدار کریمی را به منزله استعفا تلقی کرده و در تصمیمی عجیب درخشان سرمربی تیم شده است.

از سوابق کرم پور که قرار بوده سرمربی باشد و حالا مربی و مدیر فنی شده مربیگری در تیم کاسپین قزوین در لیگ دسته دو، راه آهن تهران در لیگ برتر، مربیگری در استقلال اهواز در لیگ دسته  اول به چشم می خورد. البته باشگاه راه آهن اعلام کرده که کرم پور مدارک عالی مربیگری در اروپا را گرفته و البته سابقه کار در تیم وردبرمن و کار با الکس نوری را دارد!

در خبر باشگاه نفت تهران، از او به عنوان مربی ایرانی- آلمانی با سمت مدیرفنی-مربی یاد شده است. جهانیان ابتدا با انتخاب کریمی پس از کسب نظر از بازیکنان و برخی مصاحبه ها خبرساز شده بود و حالا با چنین برکناری، ماجرای جدیدی را رقم زده است.

همچنین باز هم در اخبار اعلام شده از سوی باشگاه نفت طلاییه شاهد آن هستیم که جلسات معارفه و اهدای احکام سرمربی، مدیرفنی و سرپرست توسط فردی به نام رضایی به عنوان وکیل حقوقی باشگاه انجام شده اما در خبر منتشره تاکید شده جهانیان این احکام را صادر کرده است./م

منبع: نود

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.