امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2021
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, سخن سردبیر تاریخ انتشار : 05 فروردین 1394 - 12:31 | | ارسال توسط :

دستگیری عوامل فروش مواد محترقه در بابل

دستگیری ۱۹ فروشنده عمده مواد محترقه در شهرستان بابل–از این افراد بیش از ۲۰۰ هزار عدد مواد محترقه کشف و ضبط شد که حدود شش هزار عدد از آنها مواد انفجاری خطرناک بوده است.

دستگیری عوامل فروش مواد محترقه در بابل

با تلاشهای ارزشمند مامورین زحمتکش و ایثارگر انتظامی و امنیتی شهرستان ، مقادیر قابل توجهی مواد محترقه کشف و منهدم و ۱۹ نفر از عوامل توزیع و فروش آنها نیز دستگیر و به دادسرای شهرستان بابل تحویل داده شدند. از این افراد بیش از ۲۰۰ هزار عدد مواد محترقه کشف و ضبط شد که حدود شش هزار عدد از آنها مواد انفجاری خطرناک بوده است.اقدامات صورت گرفته تاثیر چشمگیری در کاهش حوادثِ شب چهرشنبه آخر سال داشته است.دستگیری عوامل فروش مواد محترقه در بابل

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل، حدود ۵۰ نفر از نیروهای این سازمان در قالب ۷ تیم عملیاتی، ۲ تیم امداد موتوری و نیروهای پشتیبانی و ستادی در طول شیفت کاری سه شنبه بیست و ششم اسفندماه به حالت آماده باش کامل در ایستگاههای تابعه و محلهای پیش بینی شده در سطح شهر استقرار یافته و اقدام به پوشش دادن حوادث و سوانح نمودند.

 مهندس حسین خان پور مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل در گفتگو با ما اعلام داشت: « بررسی های آماری نشان می دهد که حجم عملیاتهای شب چهارشنبه آخر سال ۹۳ نسبت به سال ۹۲ حدود ۴۵% کاهش داشته و خوشبختانه این ماموریتها، تلفاتی نداشته است. ».ایشان همچنین از همکاری سایر دستگاههای امدادی به ویژه نیروی انتظامی و امنیتی، اورژانس و هلال احمر تقدیر و تشکر نمود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.