امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 25226
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, سخن سردبیر, سیاسی, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 28 اردیبهشت 1395 - 8:19 | | ارسال توسط :

دلجویی جمعی از روسای شورای اسلامی بخش‌های بابل از فرماندار+ تصاویر

درپی انتشار مصاحبه رئیس شورای اسلامی شهرستان بابل در یکی از سایت‌های خبری و بیان مطالب و مواضع شدید در مقابل معاون استاندار و فرماندارویژه این شهرستان، جمعی از روسای شورای اسلامی بخش‌ها با حضور در محل کار فرماندار از وی دلجویی کردند.

اصلی

به گزارش بابل نوین، در پی انتقاد ابراهیم عرب‌فیروزجایی رئیس شورای اسلامی شهرستان بابل در جلسه شورای اداری این شهرستان و ترک جلسه بدون هماهنگی قبل از پایان جلسه و بیان مطالب و مواضع شدید در مقابل محمدتقی عباسپور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل در یکی از پایگاه‌های خبری تحلیلی که با سکوت نام برده همراه بود جمعی از روسای شورای اسلامی بخش‌های بندپی غربی، شرقی و بخش مرکزی شهرستان بابل با حضور در دفتر فرماندار بابل به دلجویی از وی پرداختند.

در ابتدای این نشست که با درخواست روسای شورای اسلامی بخش‌های بندپی غربی ، بندپی شرقی و مرکزی شهرستان بابل تشکیل شد حجت‌اله شعبانی‌حاجی رئیس شورای اسلامی بخش بندپی غربی با ابراز نگرانی از اینگونه برخورد‌ها و ایجاد فضای نامناسب در ذهن آحاد مردم جامعه بر خویش تن داری مسئولان در مقابل مشکلات تاکید کرد.

وی با بیان اینکه نظرات ابراهیم عرب‌فیروزجایی ریاست شورای اسلامی شهرستان بابل در مصاحبه صورت گرفته با یکی از سایت‌های خبری پس از جلسه شورای اداری شهرستان به هیچ وجه در راستای نظرات اینجانب نیست از تماس تلفنی با عرب فیروزجایی خبر داد و گلایه خود را از مواضع نامبرده اعلام داشت.

در ادامه حسین‌علی صالحیان رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی بابل با تاکید بر این نکته که شورای اسلامی شهر و روستا قشری هستند که برای این نظام ارزشمند است و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا بازوان توانمند مسئولان کشور در اجرای برنامه‌های مختلف در سطح جامعه هستند.

وی ضمن قدردانی از زحمات فرماندار ویژه شهرستان بابل در سه انتخابات گذشته عدم نارضایتی خود را نسبت به مواضع رئیس شورای اسلامی شهرستان بابل بیان و خواستار اصلاح این دیدگاه شد.

در بخش دیگری از این نشست علی بیگلری رئیس شورای اسلامی بخش بندپی شرقی با تاکید بر این نکته که شخص فرماندار بابل در بسیاری از موارد نشان داده است تعامل خوبی با شوراهای اسلامی در نقاط مختلف شهرستان دارد و نسبت به مسائل از نگاه بلندی برخوردار است با گلایه از سخنان ریاست شورای اسلامی شهرستان، رعایت سلسله مراتب اداری و مسئولیتی را از شاخصه‌های اصلی مدیران دانست و حمایت از مسئولان دولت فعلی برای حل مشکلات مردم را تنها راه کار برون رفت از وضع موجود جامعه دانست.

در ادامه محمدتقی عباسپور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل با تشکر از حضور روسای شورای اسلامی بخش‌های بندپی غربی، شرقی و بخش مرکزی بر لزوم همدلی مسئولان برای ارائه خدمتگذاری بیشتر در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل تاکید و اظهار کرد:  خدمت به مردم و ایجاد رضایت قلبی بین مردم باید سرلوحه امور مسولان باشد و دولت تدبیر و امید در تلاش برای تحقق بخشیدن به این امر است.

وی افزود: شورا برآمده از دل و نظر مردم است و بنده در حد توانم تا به امروز سعی بر همکاری و همیاری با شوراهای اسلامی شهر و روستا داشته و خواهم داشت.

گفتنی است در پایان این جلسه نکاتی جهت همکاری بیشتر بخش داران با شوراهای اسلامی بخش‌های سه‌گانه بندپی غربی، شرقی و بخش مرکزی به فرماندار ارائه شد که فرماندار بابل ضمن تاکید مجدد بر تعامل بیشتر، برخی از موانع و مشکلات موجود در این مسیر را عنوان و ضمن تشکر از بیان مشکلات توسط جمع حاضر بر اصلاح امور تاکید ورزید.

۱ (۲)

۱ (۳)

۱ (۴)

۵

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.