امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 56655
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 19 اردیبهشت 1396 - 22:01 | | ارسال توسط :

ده ها و صدها انتقاد به دولت روحانی وارد است

قائم مقام حزب اعتماد ملی با اشاره به لزوم انتقاد در هر دولتی، اظهار کرد: ده ها و صدها انتقاد به این دولت وارد است

به گزارش بابل نوین،  رسول منتجب نیا روز سه شنبه درجمع شماری از دانشجویان دانشگاه زنجان، افزود: حیثیت ایران در سطح جهان در زمان این دولت به جایگاه خود بازگشت.

قائم مقام حزب اعتماد ملی با تاکید بر عملکرد مثبت دولت در حوزه های مختلف، راهبرد آن را تبیین کرد و گفت: اعتقاد به تقویت توان دفاعی، رفاه عمومی، آزادی، قانونمداری، ایجاد اشتغال، باز کردن فضای نقد، نشاط اجتماعی، فقرزدایی و کاستن از فاصله های طبقاتی از مهمترین راهبردهای دولت به شمار می آید.

وی همچنین با اشاره به پایه گذاری مبانی انقلاب اسلامی توسط امام خمینی(ره)، افزود: مردم باید در همه انتخابات حضور گسترده داشته باشند.

قائم مقام حزب اعتماد ملی در ادامه با اشاره به لزوم انتقاد در هر دولتی، اظهار کرد: ده ها و صدها انتقاد به این دولت وارد است و بنده هم ضمن حمایت از دولت انتقاد را حق مسلم مردم می دانم.

منتجب نیا با تبیین خط مشی اصول اصلاح طلبی، گفت: ما اصلاح طلبیم و از این تفکر دفاع می کنیم، چراکه این تفکر را ریشه دار، اصیل و خط امامی می دانیم.

وی با تبیین شاخصه های دوران اصلاحات، تصریح کرد: تندروی ها، ندانم کاری ها، اشتباهات و کم کاری ها موجب شد از این فرصت نتوانیم استفاده مناسب را داشته باشیم.

منتجب نیا تاکید کرد: در صورت پیروزی مجدد دولت مستقر، رئیس جمهوری باید تحول جدی در بدنه دولت ایجاد کند.

وی به عملکرد رسانه ملی نیز اشاره کرد و یادآور شد: امام خمینی(ره) صدا و سیما را دانشگاهی می دانست که در تمام خانه ها شعبه دارد.

وی همچنین به اهمیت و جایگاه دانشگاه در پیشرفت جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: دانشگاه باید انسان اندیشمند تربیت کند، تا بتواند باری از دوش اجتماع بردارد، چراکه دانشجویان موتور محرک جامعه هستند.

قائم مقام حزب اعتماد ملی در پایان، مساله سوریه را بر اساس گفته های سیاست گذاران کشور، مساله ایران دانست و عنوان کرد: از این رو از ابتدای انقلاب تا کنون به ویژه در چند سال اخیر جمهوری اسلامی از کشور سوریه حمایت کرده است./ص

خبرگزاری دانشجو

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.