امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 31513
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, فرهنگ و هنر تاریخ انتشار : 24 مهر 1395 - 10:27 | | ارسال توسط :

دورهم خوانی کتاب «شب موصل»

کتاب "شب موصل" روایت آزاده محمد حسین منصف از اردوگاه عراق در زمان جنگ تحمیلی در فروشگاه سوره مهر بابل دورهم خوانی می‌شود.

۸۳۰۴_۶۰۰_۸۰۰

به گزارش بابل نوین، انتشارات سوره مهر وابسته به حوزه هنری کشور در اقدامی فرهنگی جلسه دورهم خوانی کتاب ” شب موصل” که شامل خاطرات محمدحسین منصف آزاده بابلی است رادر این شهر برگزار می کند.

این کتاب که در به قلم حسن شیردل و مصاحبه برادرش حسین شیردل در مرداد۱۳۹۰ با ۳۰۴ صفحه در قطع رقعی به چاپ رسیده است نگاهی به جنگ ایران و عراق و خاطرات اسیران ایرانی در اردوگاه موصل عراق دارد که توسط انتشارات سوره مهره حتی چاپ پنجم خود را پشت سر گذاشته است.

از نکات قابل توجه در این کتاب روایت دقیق و موشکافانه منصف عضو فعلی شورای اسلامی شهر بابل به همراه توانمندی شیردل در طراحی دقیق سئوالات و برانگیختن مصاحبه‌ شونده برای بیان تمام خاطرات و رویدادها، «شب موصل» ر ابه اثری خوش‌خوان و البته مستند تبدیل کرده است.

درباره فصل‌های این کتاب باید گفت: فصول چهارگانه کتاب به فراخور حجم مطالب، کم و زیاد هستند. فصل سوم که به اسارت منصف منتهی می‌شود، بیشترین حجم و فصول اول و چهارم هم کمترین صفحات کتاب را به خود اختصاص داده‌اند، اما همه در یک چیز مشترک هستند: جذابیت و حس‌برانگیزی برای مخاطب که جزو نقاط قوت این کتاب در حوزه دفاع مقدس است.

گفتنی است جلسه دور هم خوانی این کتاب امروز شنبه ۲۴ مهر ساعت ۱۵ الی ۱۸ در مجتمع عطر زیستان بابل فروشگاه کتاب سوره مهر برگزار خواهد شد.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.