امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 57016
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 24 اردیبهشت 1396 - 20:47 | | ارسال توسط :

دولت‌مردان باید چرخ تولید و اقتصاد را شکوفا کنند

به گزارش بابل نوین، مرضیه وحید دستجردی در گردهمایی انتخاباتی زنان جبهه مردمی امروز ۲۴۴ اردیبهشت ماه اظهار داشت: زمان اهمیت بسیاری در پیشگاه الهی دارد که خداوند در قرآن به زمان و عرش قسم خورده است بنابراین خواهران عزیز زمان را دریابید و امروز خودمان و مردم مان را دریابید، جایگاه خودمان را در این […]

به گزارش بابل نوین، مرضیه وحید دستجردی در گردهمایی انتخاباتی زنان جبهه مردمی امروز ۲۴۴ اردیبهشت ماه اظهار داشت: زمان اهمیت بسیاری در پیشگاه الهی دارد که خداوند در قرآن به زمان و عرش قسم خورده است بنابراین خواهران عزیز زمان را دریابید و امروز خودمان و مردم مان را دریابید، جایگاه خودمان را در این جهان بدانید و وظیفه و مسئولیتمان را بر اساس آنچه که خداوند به ما امر کرده است پیدا کنیم.

وی افزود: ما در زمانه بسیار حساسی قرار گرفته ایم به خصوص در این ایام که روزهای پایانی باقی مانده به انتخابات را سپری می‌کنیم.

وحید دستجردی بیان داشت: مردم باید در رفاه به سر ببرند نباید بین فقیر و غنی فاصله باشد تبعیض، فقر و فساد نباید وجود داشته باشد و این‌ها همه آن حق و حقیقتی است که خداوند در قرآن کریم به ما دستور داده و پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار به خاطر آن قیام کردند.

سخنگوی جبهه مردمی تصریح کرد: اگر قیامی برای حق و حقیقت و برای ساختن یک جامعه اسلامی که فارغ از بدی‌ها باشد نبود چرا پیامبر اکرم(ص) آن همه تلاش کردند و هر ۱۵ روز یکبار یک جنگ با منافقان داشتند و چرا امیرالمومنین(ع) آنقدر تلاش کردند تا با منافقان مبارزه کنند ایشان به خاطر حقیقتشان در محراب شهید شدند و چرا ائمه ما یکی پس از دیگری به شهادت رسیدند و یا تمام عمرشان در زندان‌ها و یا شکنجه سپری شد همه این‌ها برای آن بود که مردم در یک جامعه اسلامی و مبتنی بر عدالت زندگی کنند.

دستجردی بیان داشت: اگر هدف پیامبر و تمامی انبیاء این نبود که چنین جامعه‌ای را ایجاد کند پس فلسفه وجودی انبیا چه بوده است چرا نزول انبیا و کتاب‌های آسمانی را داشته‌ایم همانطور که امام حسین(ع) می‌فرمایند من این نهضت را انجام دادم که وضعیت مردم را اصلاح کنم.

وی افزود: من فکر نمی‌کنم که شما به خاطر نیاز مادی امروز اینجا جمع شده باشید و حتما اینگونه نیست یقین دارم که شما در وضعیت متوسط قرار دارید و نیازی ندارید و آنچه که شما را در این جا جمع کرده است حق طلبی شما است و به خاطر مردم است.

سخنگوی جبهه مردمی تصریح کرد: حضور شما به خاطر این است که نظامی داشته باشیم تا خواسته‌های حکومت اسلامی و نظام اسلامی را محقق کند، برای آنکه فقر و گرسنگی و بحران‌ نداشته باشیم و برای اینکه برخی‌ها در خیابان‌ها به خاطر مسائل مالی اقدام به تن‌فروشی نکنند و اینکه نبینیم سفره فقرا خالی باشد و اگر امروز در اینجا جمع شده‌ایم برای این است که هدف بزرگی داریم.

وی ادامه داد: مردم فرزندانشان را تربیت و این فرزندان تحصیل کردند و حالا فرزندان تحصیلکرده مردم در این جامعه بیکارند مردم از دولتمردان صدقه نمی‌خواهند، مردم می‌خواهند کار کنند آن‌ها می‌خواهند به این کشور خدمت کنند و چرخ تولید را بچرخانند آنچه که باید دولت‌مردان انجام دهند به حرکت درآوردن چرخ تولید و شکوفا کردن اقتصاد است آن هم به وسیله مردمی که اهل تحرک‌اند و جویای همت‌اند و میخواهند زندگی خوبی داشته باشند.

دستجری افزود: اگر ما در اینجا جمع شده‌ایم هدفمان ایجاد جامعه‌ای بر اساس حق پایه‌های اسلامی است ما باید قدر این روزها را بدانیم و نباید فرصت ها را از دست بدهیم ما حق را می‌شناسیم و می‌دانیم چه کسانی به درستی بر اساس حق رفتار می‌کنند و می‌دانیم چه کسانی می‌خواهند اصلاحات واقعی بنیان شود، مردم می‌دانند چه کسانی به دروغ می‌گویند می‌خواهیم بین زن و مرد دیوار بکشیم.

سخنگوی جبهه مردمی افزود: برای مردم پیامک می‌زنند که ما می‌خواهیم یک حکومت زمینی داشته باشیم نه آسمانی آنها می‌گویند چرا با فقرا عکس‌ میگیرید بعد خودشان در کوه عکس می‌گیرند و در فضای مجازی پخش می‌کنند. اگر مردم مانند پروانه به دور کاندیدایی که به حق و حقیقت نزدیک است می‌چرخند آیا از آنها سوء استفاده می‌شود.

دستجردی افزود: انسان شرم می‌کند از مطالبی که این افراد بیان می‌دارند اگر یکی از کاندیدای حقیقت مدار حمایت می‌کند از پشت کوه آمده و می‌خواهد به گذشته برگردد ما می‌خواهیم حق و حقیقت را به مردم نشان بدهیم. مردم ما آگاه هستند و این افراد نمی‌توانند با شعور آنها بازی کنند ما وظیفه داریم کسانی که آگاهی ندارند را آگاه کنیم.

وی خاطر نشان کرد: آیا جمهوری اسلامی پوسته‌ای بوده برای آنکه هر کسی هر کاری را که می‌خواهد انجام دهد اگر جامعه در پی عدالت است نباید قضاوت در کشور تعطیل شود ما باید حق و حقیقت را به مردم برسانیم.

سخنگوی جبهه مردمی خاطر نشان کرد: صحبت از اختلاس‌های چند هزار میلیاردی و مشکلات اقتصادی بسیار بزرگ است شما می‌بینید که بسیاری از مدیران بانک را اشخاصی خاص مشخص کردند. اگر خواهان آن هستیم که دولت کارآمدی بیاید و اوضاع را در دست بگیرد. باید با آزادی کامل به دنبال حقشان بروند. وقتی آمار بیکاری ۳۴ درصد و آمار تحصیل‌کرده ها بالای ۴۰ درصد است و وقتی ما چنین بیکارهایی داریم که با این مدرک‌های تحصیلی بیکار هستند و همچنان برای فرار از بیکاری دائما ادامه تحصیل می‌دهند و زمان اشتغال را به تأخیر می‌اندازند و در نهایت بیکار هستند.

دستجردی بیان داشت: ما باید پیام نه به وضیت موجود و اصلاح امور را به مردم برسانیم اگر از زمان موجود استفاده نکنیم در خسران قرار خواهیم گرفت.
وی افزود: در یکی دو روز آینده خبرهای خوبی از جبهه مردمی شنیده خواهد شد و دل مردم گرم می‌شود. مردم ما با شرافت‌ترین مردمان هستند و اگر نقصی وجود دارد از ماست که نتوانسته‌ایم که ارتباط خوبی را با آنها برقرار کنیم و تکلیف ما است که با مردم به خوبی ارتباط برقرار کنیم.
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب افزود: وظیفه ما این است که به مردم بگوییم شما صاحب این کشور هستید و بالاترین ارزش را دارید و کسانی که انتخاب می‌شوند خادم‌های شما هستند نه کسانی که به فرماندار می‌گویند بی‌شعور و نه بخشدارهایی که نیروی انتظامی را زیرماشین می‌گیرند و یا وزیرهایی که میکروفن را از دست خبرنگار می‌گیرند بعد می‌خواهند در روزهای پایانی از مردم رأی بگیرند ما باید به مردم بگوییم که هدف ما خدمت و کرامت است و این کرامت و عزت باید از آنِ همه مردم باشد چرا مردم ما نباید بدون دغدغه زندگی کنند. آیا ما باید حتماً به دنبال کدخدا برویم؟
دستجردی اظهار داشت: شما می‌بینید که در رسانه‌های ما چهره به چهره صحبت می‌شود چرا که رو در رو صحبت کردن بسیار مهم است.
وی افزود: آقایان می‌گویند که از امام رضا سوء استفاده می‌کنید یعنی اگر پیامبر و ائمه در حکومت دخالت می‌کردند و می‌خواستند حکومت را برای مردم بگیرند و اگر کسی بخواهد در مسیر حکومت آنها باشد سوء استفاده کرده است فقط این آقایان هستند که از آسمان آمده‌اند؟ در پایان چهار سال یادشان افتاده که سایت کارانه را فعال کنند و یارانه اشخاصی که خیلی وقت بود این مبلغ به آنها تعلق نمی‌گرفت را مجدداً فعال سازند.
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلابی افزود: ما وظیفه داریم که به مردم بگوییم کسانی که انتخاب می‌شوند باید خادم شما باشند مگر خون آنها رنگین‌تر است که دختر وزیر از ایتالیا واردات انجام می‌دهد آنوقت یک کارگر با کمترین حقوق امرار معاش می‌کند این زیبنده جمهوری اسلامی نیست. این روزها و این ساعت‌ها و رساندن این پیام به مردم از اوجب واجبات است.
دستجردی بیان داشت: مقام معظم رهبری بارها فرموده‌اند به کسی رأی بدهید که چشمش به خارج مرزها نباشد نه کسانی که می‌خواهند مناقشه ایجاد کنند ما باید این مسائل را به مردم برسانیم ما باید در راه خدا حرکت کنیم و نباید به نتایج نظرسنجی‌ها توجه کنیم بلکه موظف به انجام رسالت خود هستیم.
وی افزود: ما کاری به نتایج نظرسنجی‌ها نداریم گرچه نتایج آن بسیار عالی است اما تنها مأمور به انجام تکلیف هستیم و اثرات آن نیز برای ما می‌ماند البته به حساب کسانی که در امور مملکت اختلال ایجاد کرده‌اند نیز رسیده خواهد شد.
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلابی ادامه داد: وظیفه ما در نظام جمهوری اسلامی این است که فقر را ریشه کن کنیم اگر صحبت از چهار درصدی‌ها و ۹۶ درصدی‌ها به میان می‌آید یقیناً حقیقت دارد و ما امروز وظیفه داریم که به مظلومیت ۹۴ درصدی‌ها و بر سیری ۴ درصدی‌ها صبر نکنیم البته گرسنگی و بیکاری تنها معضل فعلی کشور ما نیست بلکه آسیب‌های اجتماعی و مسائل عدیده‌ای وجود دارد که مردم ما را درگیر خود کرده است.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.