امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 60848
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, سیاسی, مذهبی, نماز،نماز جمعه، قرآن تاریخ انتشار : 16 تیر 1396 - 14:52 | | ارسال توسط :

دولت‌ها با حجاب سیاسی برخورد می‌کنند/ سپاه خار چشم دشمنان اسلام است

امام‌جمعه موقت بابل گفت: متاسفانه دولت‌ها با حجاب سیاسی برخورد می‌کنند تا نکند سبب ریزش آرای آن‌ها شود و عده‌ای بی‌حجاب به آن‌ها رای ندهند.

به گزارش بابل نوین، حجت‌‌الاسلام ناصر شکریان امام‌جمعه موقت بابل در خطبه‌های نمازجمعه دارالمومنین با اشاره به ۲۱ تیر ماه سالروز عفاف و حجاب اظهار کرد: تیر ۱۳۱۴ در صحن امام رضا(ع) عاشورای کشف حجاب شکل گرفت و افراد زیادی در دفاع از حجاب توسط عمال رضاخان مجروح و به شهادت رسیدند.

وی افزود: کشف حجاب توطئه انگلیس برای بی‌عفت سازی جامعه اسلامی بود و در سه کشور مهم اسلامی ترکیه، ایران و افغانستان جهت بی‌عفت سازی جامعه اسلامی به بهانه پیشرفت صورت گرفت.

امام‌جمعه موقت بابل ادامه داد: هزاران نفر در مسجد گوهرشاد صحن امام‌رضا(ع) دست به تجمع اعترض‌آمیز زدند اما با حمله سنگین مزدوران پهلوی بنا به برخی اسناد تا ۵۰۰۰ نفر به شهادت رسیدند و تعداد بسیار زیادی مجروح شدند.

حجت‌‌الاسلام شکریان با انتقاد از رویکرد دولتی‌ها با مسئله حجاب تصریح کرد: متاسفانه دولت‌ها با حجاب سیاسی برخورد می‌کنند تا نکند سبب ریزش آرای آن‌ها شود و عده‌ای بی‌حجاب به آن‌ها رای ندهند.

وی با تاکید بر وجود قانون عفاف و حجاب در کشور گفت: با وجود قانون مناسب در مقوله حجاب باز شاهد این بدحجابی‌ها هستیم، ما از وضعیت حجاب جامعه و عدم اجرای قانون عفاف و حجاب گلایه داریم.

خطیب جمعه بابل ادامه داد: غربی‌‌ها با کمال پررویی همجنس‌بازی و برهنگی را قانونی و اجباری می‌کنند، این مخالف آزادی نیست و اگر قانون حجاب در کشور ما اجرا شود، مخالف آزادی است، این جای تعجب است.

وی با اشاره به صدور فرهنگ حجاب به دنیا اظهار کرد: کشور ما بعد از انقلاب حجاب را صادر می‌کند اما امروز نگران وضعیت حجاب در جامعه خود هستیم، شهدا خون‌بهای خود را حجاب و عفاف بیان فرمودندکردند.

شکریان با اشاره برخی از انتقاد و  اظهار نظرها در خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: موشک‌های سپاه عظمت و ابهتی را از قدرت نظام اسلامی نشان داد، معادلات نظامی را در منطقه و جهان تغییر داد و موجب تحقیر دشمنان کشور شد.

وی با اشاره به حمایت‌های رهبری انقلاب از این نهاد تاکید کرد: مقام معظم رهبری تاکید بر افزایش توان موشکی دادند اما متاسفانه برخی به سپاه حمله می‌کنند زیرا سپاه خار چشم دشمنان اسلام است.

امام‌جمعه موقت بابل در پایان گفت: این جملات شایسته هیچ دولتمرد و مسئولی نیست و امیدواریم این افراد در رفتارها و مواضع خود تجدید نظر کنند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.