امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 80778
  پرینتخانه » اجتماعی, اقتصادی, با شهدا, سخن سردبیر, سیاسی تاریخ انتشار : 08 فروردین 1397 - 13:40 | | ارسال توسط :

دولت موانع کار و تولید را از سر راه بردارد/مسئولان به جوانان اعتماد کنند

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: دولت باید با اعمال سیاست‌های تشویقی برای مجریان و حامیان تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی و استفاده از ظرفیت‌های معطل مانده تولیدی کشور و بهره‌وری از منابع موجود در کشور و در کنار آن نظارت بر تولیدات داخلی از حیث داشتن استانداردهای لازم، زمینه شکوفایی اقتصاد کشور را فراهم کند.

به گزارش بابل نوین به  نقل از بلاغ، سردار محمدحسین بابایی اظهار کرد: شعار سال ۹۷ که از سوی رهبر معظم انقلاب بیان شده بسیار روشن و واضح بوده و باید همه عملا به آن توجه کنیم و در حد چاپ بنر و پوستر نباشد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری سال‌ها روی اقتصاد و معیشت تاکید دارند، افزود: دشمن مشاهده کرده که مردم ما را از لحاظ فرهنگی و اعتقادی نمی‌تواند شکست بدهد اما می‌تواند با در تنگنای اقتصادی گذاشتن کشور زمینه‌های کوتاه آمدن مسئولان بر سر آرمان‌های انقلاب را فراهم کند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: رهبر معظم انقلاب سال‌ها در حال فرهنگ‌سازی در بین مردم و مسئولان هستند که باید توجه کنیم به استحکام درونی نظام از حیث تولید داخلی و فرهنگ استفاده از تولیدات ملی به‌عنوان یک ارزش و غرور ملی بنگریم اما در این میان موانعی بوده که باید رفع شود.

این مسئول از موانع اصلی استحکام درونی را واردات بی‌رویه و غیر‌ضروری به کشور دانست و گفت: آنجایی که تولید داخلی‌ و کالای ایرانی مرغوب وجود دارد واردات به این تولید و این کالای باکیفیت ایرانی ضربه می‌زند، آنجا باید با جدیت تمام جلوی واردات گرفته شود.

بابایی تاکید کرد: فساد و تنبلی برخی مسئولان، مصرف جنس خارجی توسط برخی از مدیران و مردم، بی‌توجهی به اصول اقتصاد مقاومتی و اعتماد به نسخه‌های اقتصادی بیگانگان در کشور تمامی ندارد.

‌وی تاکید کرد: همان میزان که در موضوع فرهنگی به جوانان مومن و انقلابی خودمان اعتماد داریم و رهبر انقلاب دستور آتش به اختیار به این جوانان را دادند، در حوزه تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی انتظار آتش به اختیار از جوانان است. مردم و جوانان با غیرت باید تعصب داشته باشند نسبت به خرید کالاهای داخلی و مصرف تولید داخل اقدام جدی صورت دهند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران افزود: حرف بسیار روشنی است و بارها مقام معظم رهبری به دولت اشاره کردند که جوانان این مرز و بوم توانستند ماهواره را در مدار زمین قرار بدهند آیا نمی‌توانند در حوزه اقتصاد، در صنعت خودروسازی یک خودروی باکیفیت با استانداردهای جهانی تولید کنند؟ اما متاسفانه مسئولان نیامدند و به جوانان و متخصصان ما اعتماد نکردند و کار را به جوانان اهل فن و متخصص ندادند.

‌بابایی گفت: دولت باید با اعمال سیاست‌های تشویقی برای مجریان و حامیان تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی و استفاده از ظرفیت‌های معطل مانده تولیدی کشور و بهره‌وری از منابع موجود در کشور و در کنار آن نظارت بر تولیدات داخلی از حیث داشتن استانداردهای لازم، زمینه شکوفایی اقتصاد کشور را فراهم کند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.