امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 85600
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اقتصادی تاریخ انتشار : 14 بهمن 1397 - 21:47 | | ارسال توسط :

دومین تور رسانه‌ای خبرنگاران بابل برگزار شد+تصاویر

با اغاز جشن‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دومین تور رسانه‌ای خبرنگاران بابلی در سال جاری به همت شهرداری جهت بازدید از پروژه‌های شهری برگزار شد.

به گزارش بابل نوین، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با تلاش روابط عمومی‌و امور فرهنگی شهرداری بابل دومین تور رسانه‌ای خبرنگاران و فعالین فضای مجازی با حضور شهردار و معاونین در برگزار شد.

در این تور رسانه‌ای که با هدف اطلاع‌رسانی بیشتر اصحاب رسانه با فعالیت‌های عمرانی شهرداری بابل در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اتفاق افتاد بیش از ۴۰ نفر اهالی رسانه ضمن پرسش‌های مختلف از شهردار، شاهد فعالیت نیروهای خدماتی و پیمانکاران پروژه‌های عمرالنی بودند و با ابعاد فنی و مالی این طرح‌ها بیشتر آشنا شدند.

از پروژه هایی که در این تور رسانه‌ای مورد بازدید اصحاب رسانه قرار گرفت می‌توان به بازسازی پل تاریخی محمدحسن‌خان قاجار، جاده ساحلی(شهر به شهر)، ایجاد میدان ورودی از امیرکلا، بلوار امام‌رضا(ع)، بلوار آیت‌الله خامنه‌ای، اجرای پروژه ۳۵ متری امیرکبیر جهت آزادسازی و بازدید از سکوی زباله شهری بابل که با حضور خبرنگاران در جمع رفتگران خدوم  این شهر فضایی از صمیمیت ایجاد شد می‌توان نام برد.

شایان ذکر است هم اکنون شهرداری بابل در این کلانشر شمال کشور بیش از ده پروژه در دستور کار دارد که بخشی از آن‌ها مراحل طراحی و برخی دیگر مراحل اجرایی پایانی خود را پشت سر می‌گذارند.

 

عکاسان خبری: سوده عباسیاننگین نصیرایی

تنظیم خبر: روح‌اله قلی‌پور

 

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.