امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 65332
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 19 شهریور 1396 - 14:58 | | ارسال توسط :

“دویچه بانک” آلمان حواله مشتریان ایرانی را می‌پذیرد/روابط کارگزاری با بانک های بزرگ جهان برقرار است

به گزارش بابل نوین، علی صالح‌آبادی مدیر عامل بانک توسعه صادرات در باره اینکه بانک‌های بزرگ دنیا محدودیت‌های خود را علیه ایران برنداشته‌اند و دویچه بانک آلمان حواله مشتریان ایرانی را نمی‌پذیرد، امروز در گفتگوی زنده با رادیو پیام در این باره اظهار کرد: هم اکنون رابطه کارگزاری بانک توسعه صادرات ایران با ۱۲۴ بانک خارجی […]

به گزارش بابل نوین، علی صالح‌آبادی مدیر عامل بانک توسعه صادرات در باره اینکه بانک‌های بزرگ دنیا محدودیت‌های خود را علیه ایران برنداشته‌اند و دویچه بانک آلمان حواله مشتریان ایرانی را نمی‌پذیرد، امروز در گفتگوی زنده با رادیو پیام در این باره اظهار کرد: هم اکنون رابطه کارگزاری بانک توسعه صادرات ایران با ۱۲۴ بانک خارجی برقرار شده است.

وی افزود: خوشبختانه امروزه بانک‌های مختلف ایرانی به طور قابل ملاحظه‌ای با بانک‌های مختلف بین‌المللی رابطه بانکی برقرار کرده‌اند.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران بیان کرد: هر چند در ابتدای فعالیت‌های بعد از برجام بیشتر ارتباطات بانک‌های ایرانی با بانک‌های کوچک و متوسط جهان مطرح بود، اما به مرور زمان بانک‌های بزرگ هم رابطه بانکی خود را با بانک‌های ایرانی فراهم کردند.

وی ادامه داد: به طور مثال بانک KVC بلژیک یکی از بانک‌های بزرگ اروپایی است که در حال حاضر با بانک‌های ایرانی رابطه کارگزاری دارد همچنین اُور بانک اتریش یکی دیگر از بانک‌های بزرگ اروپایی ، رابطه بانکی خود را بانک‌های کشور ما فراهم کرده است.

مدیر عامل بانک توسعه صادرات ایران یادآور شد: بانک‌های ایتالیایی و سایر بانک‌های اروپایی هم در حال تعاملات بانکی با ایران هستند، حتی دویچه بانک آلمان نیز حواله مربوط به مشتریان ایرانی را می‌پذیرد، در حالیکه در ابتدای اجرای برجام فضا اینگونه نبود.

منبع:باشگاه خبرنگاران

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.