امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 62752
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 10 مرداد 1396 - 12:44 | | ارسال توسط :

دو سال از موعد قرارداد پارکبان‌ها گذشته/ مردم پول ندهند توان جمع‌کردنشان را نداریم

به گزارش بابل نوین، اقبال شاکری در سیصدوشصت و پنجمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه برنامه رسیدگی به پارکینگ‌های عمومی در سطح شهر مغفول مانده است، گفت: حدود ۱۰۰ هزار پارکینگ حاشیه‌ای در شهر تهران شناسایی شده که از ۱۵ هزار از این تعداد قرار است تحت پوشش کنترل مکانیزه قرار گیرند. […]

دو سال از موعد قرارداد پارکبان‌ها گذشته/ مردم پول ندهند/ توان جمع‌کردنشان را نداریم

به گزارش بابل نوین، اقبال شاکری در سیصدوشصت و پنجمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه برنامه رسیدگی به پارکینگ‌های عمومی در سطح شهر مغفول مانده است، گفت: حدود ۱۰۰ هزار پارکینگ حاشیه‌ای در شهر تهران شناسایی شده که از ۱۵ هزار از این تعداد قرار است تحت پوشش کنترل مکانیزه قرار گیرند. از این تعداد تاکنون ۳هزار پارکینگ تحت پوشش قرار گرفته و قرارداد ۱۲ هزار پارکینگ باقی مانده بسته شده است.

او ادامه داد: اما در حال حاضر این پارکینگ‌های حاشیه‌ای تبدیل به پارکینگ اختصاصی برای برخی ادارات و کسبه شده است و پارکبان‌ها به صورت غیرقانونی در حال فعالیت هستند. این در حالی است که براساس اعلام پلیس راهور فعالیت پارکبان‌ها غیرقانونی است.

این عضو شورای شهر با تاکید بر اینکه مردم نباید به پارکبان‌ها پول دهند گفت: دو سال از موعد قرارداد پارکبان‌ها گذشته است اما پلیس راهور و معاونت حمل و نقل شهرداری توان جمع کردن آنها را ندارند.

او ادامه داد: در حال حاضر هزینه پارکینگ‌ها در کشور ما بسیار نازل است و قابل مقایسه با کشورهای خارجی نیست، در حالی که با افزایش تعرفه می‌توان انگیزه را برای جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پارکینگ‌های عمومی بالا برد./م

منبع: ایلنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.