امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 93284
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار رضوی, مذهبی تاریخ انتشار : 25 اسفند 1402 - 22:56 | | ارسال توسط :

دیدار خادمیاران رضوی با فرماندار ویژه شهرستان بابل

اعضای ارکان کانون خدمت رضوی شهرستان بابل با حضور در فرمانداری ویژه این شهرستان با پیرفلک معاون استاندار و فرماندار ویژه ملاقات کردند.
دیدار خادمیاران رضوی با فرماندار ویژه شهرستان بابل

به گزارش سایت خبری تحلیلی بابل‌نوین، محمود جعفرزاده دبیر کانون مرکزی خدمت رضوی بابل به همراه اعضای ارکان این مجموعه، با حضور در فرمانداری بابل با پیرفلک معاون استاندار و فرماندار ویژه ملاقات کردند.

پیرفلک، سرپرست جدید فرمانداری بابل در این دیدار ضمن تشکر از خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع)، گفت: وظیفه خادمی امام مهربانی بسیار مهم و حساس خواهد بود چرا که خادمیاران باید رفتار خود را با سیره عملی امام مهربانی که سرچشمه زلال زهد، تواضع، کرامت، بخشندگی و مهربانی است منطبق نمایند.

وی شهرستان بابل را مهد علمای با تقوا، د‌وستداران اهل‌بیت و شهر دارالمومنین نامیدو افزود: این موضوع وظیفه ما و همه مردم مخصوصا خادمیاران در پاسداری از ارزشها و شعار مکتب اهل که قرآن و عترت است را بیشتر می‌کند.

عالی‌ترین مقام دولت در بابل ادامه داد: ما ضمن حمایت و اعلام همکاری بیشتر با این نهاد مقدس، اظهار امیدواری می‌کنیم که ساخت بیت‌الرضا(ع) و راه‌اندازی چایخانه هر چه زودتر در این شهر آغاز شود.

در پایان این دیدار جعفرزاده دبیر کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان با اشاره به ثبت نام ۱۷۰۰ خادمیار و ۳۰۰ یاور رضوی سازماندهی شده، کادرسازی و توانمندسازی خادمیاران و فعالیت رایگان آنان در ابعاد مختلف فرهنگی، مذهبی و محرومیت‌زدایی حول محور امام رضا(ع)را از برکات این مجموعه در شهرستان دانست.

شایان ذکر است در پایان این دیدار هدایای متبرک رضوی به پیرفک فرماندار بابل تقدیم شد.

نویسنده : روح‌اله قلی‌پور | منبع خبر : بابل نوین
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.