امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 75412
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 07 دی 1396 - 9:05 | | ارسال توسط :

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران تعیین شد

به گزارش بابل نوین، در پنجمین دوره فعالیت سازمان نظام صنفی رایانه ای، عباس رمدانی به عنوان رئیس این سازمان در استان مازندران انتخاب شد. به استناد ماده ۱۳ آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق پدید آورندگان نرم افزارهای رایانه ای، در نخستین جلسه فعالیت پنجمین دوره سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران، اعضای هیئت […]

به گزارش بابل نوین، در پنجمین دوره فعالیت سازمان نظام صنفی رایانه ای، عباس رمدانی به عنوان رئیس این سازمان در استان مازندران انتخاب شد.

به استناد ماده ۱۳ آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق پدید آورندگان نرم افزارهای رایانه ای، در نخستین جلسه فعالیت پنجمین دوره سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران، اعضای هیئت رئیسه این سازمان متشکل از رئیس، نواب، دبیر و خزانه دار به اتفاق آرا اعضای هیئت مدیره انتخاب شدند.

در این جلسه عباس رمدانی، با کسب آرای موافق اعضای هیئت مدیره حاضر در جلسه، به عنوان رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان مازندران برگزیده شد.

در بخش انتخاب نواب رئیس نیز رسول حسن پور و مرتضی میرزائیان با کسب رای موافق اعضای هیئت مدیره انتخاب شدند. در بخش انتخاب دبیر و خزانه دار این سازمان نیز کورش بخشی کیادهی و ابوالقاسم شاکری موفق به کسب رای موافق اعضای هیئت مدیره حاضر در جلسه، به عنوان دبیر و خزانه دار پنجمین دور هیئت مدیره سازمان نصر مازندران برگزیده شدند.

در اجلاس عمومی سالانه که با حضور اعضای هیئت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان‌های کشور برگزار می شود ترکیب اعضای شورای مرکزی این سازمان مشخص می شود.

در اجرای ماده ۶۶ آیین نامه اجرایی این قانون، به پیشنهاد معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، و با حکم رییس جمهور، رییس سازمان نضام صنفی رایانه ای کشور منصوب می شود.

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در ۲۹ استان کشور تشکیل شده است و فعالان شاخه های شرکت ها، فروشگاه ها و مشاوران حوزه فن آوری اطلاعات و ارتباطات کشور را تحت پوشش دارد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.