امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 78049
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 13 بهمن 1396 - 18:23 | | ارسال توسط :

رئیس سازمان چای کشور مطرح کرد؛ ۸۷درصد مطالبات چایکاران پرداخت شد

به گزارش بابل نوین، محمد ولی روزبهان رئیس سازمان چای کشور از پرداخت ۸۷درصد مطالبات چایکاران خبر داد و گفت: امسال ۱۰۸ هزار تُن برگ سبز چای با ارزش بالغ بر ۲۰۳میلیارد تومان از چایکاران خریداری شد که تا کنون ۱۷۷ میلیارد تومان آن پرداخت شده است. وی با اشاره به اینکه دولت قدرالسهم خود را […]

به گزارش بابل نوین، محمد ولی روزبهان رئیس سازمان چای کشور از پرداخت ۸۷درصد مطالبات چایکاران خبر داد و گفت: امسال ۱۰۸ هزار تُن برگ سبز چای با ارزش بالغ بر ۲۰۳میلیارد تومان از چایکاران خریداری شد که تا کنون ۱۷۷ میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه دولت قدرالسهم خود را به طور کامل پرداخت کرده است، افزود: مابقی مطالبات چایکاران با واریز قدرالسهم کارخانه‌ها پرداخت خواهد شد.

روزبهان درباره آخرین وضعیت تسهیلات زراعی به چایکاران، بیان کرد: تاکنون ۱۱میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان تسهیلات با بهره ۴درصد به ۹۱ هزار و ۸۲۴ چایکار پرداخت شده است.

رئیس سازمان چای کشور ادامه داد: چایکاران عضو صندوق تا تاریخ ۲۷اسفند به منظور خرید نهاده‌های کشاورزی و زراعی باغات خود می‌توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت فروش چای تولیدی کارخانه‌ها، تصریح کرد: با توجه به آنکه چای ایرانی تنها چای ارگانیک و عاری از هر گونه سم در دنیا به شمار می‌رود، در سال‌های اخیر مردم استقبال خوبی داشتند به طوریکه برحسب برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا اردیبهشت ماه همزمان با فصل برداشت برگ سبز تمامی چای تولیدی به فروش خواهد رسید.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.