امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 61907
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, فرهنگ و هنر تاریخ انتشار : 31 تیر 1396 - 21:00 | | ارسال توسط :

راه‌یابی اثر مستندساز بابلی در بخش پایانی دوازدهمین جشنواره ملی فیلم رضوی

مستند"شیر فضه" به کارگردانی مستندساز بابلی به بخش مسابقه دوازدهمین جشنواره ملی فیلم‌کوتاه رضوی راه یافت.

به گزارش بابل نوین، مستند “شیر فضه” به کارگردانی محمدعلی هاشمپور به همراه ٢۶ فیلم مستند دیگر به بخش مسابقه دوازدهمین جشنواره ملی فیلم‌کوتاه رضوی که از هفتم تا یازدهم مرداد ماه جاری در شهر یزد برگزار می‌شود راه یافت.

مستند کوتاه “شیر فضه” با پرداخت به موضوع وجود شیر در روز عاشورا ساخته شده است و بخشی از آن در شهرهای بابل، جویبار، یزد و شهر کربلا تصویربرداری و تهیه شده است.

هیات داوران بخش مستند دوازدهمین جشنواره ملی فیلم‌کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد پس از بازبینی ١۶۶ فیلم کوتاه مستند ٢٧ فیلم را جهت حضور در بخش مستند جشنواره بر اساس اولویت موضوعی انتخاب و معرفی کردند که فیلم مستند “شیر فضه” یکی از فیلم‌های راه یافته به بخش مسابقه این جشنواره لقب گرفت.

گفتنی است این مستند را محمدعلی هاشمپور به عنوان کارگردان، تهیه‌کننده و تدوین‌گر، محمد مقیم‌پوربیژنی، ابوالقاسم ترابی، حسین خطیر تصویربرداری، مهرداد یوسف‌نیا صدابرداری، زهرا ولی‌زاده دستیار کارگردانی و عباس ابوالحسنی گویندگی کرده و ساخته‌اند.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.